יום שני, 19 בנובמבר 2012

FAN על הבר

לא, לא מדובר בטעות כתיב בכותרת הפוסט, אלא במיזם חדש ומהפכני בתחום עיצוב השיער שנפתח לאחרונה בתל-אביב: FAN BAR - בר לעיצוב שיער, פשוטו כמשמעו.


מדובר, למעשה, בסלון לעיצוב שיער המעניק שירותי פן בלבד במיגוון סגנונות טרנדיים, אותם ניתן לבחור מתוך קטלוג מהודר במקום. מה שמבדיל את המקום מסלון לעיצוב שיער רגיל, הוא שהכל נעשה באווירה קלילה ומפנקת, תוך שהלקוחה ישובה על הבר ושותה קוקטייל תוצרת הבית לבחירתה (ללא תשלום נוסף), ממש כאילו היא נמצאת בבילוי חברתי.


מאחורי המיזם עומדים חמישה שותפים פעילים וצעירים: איש העסקים גלעד קינן, האדריכל רועי לויאן, מעצב השיער עמית בן יקר, היזם ואיש חיי לילה איתי סגל והמאפרת קרן שחם.
"אני ושותפי העסקיים למיזם חשבנו על נישה ייחודית ומבודלת שלא קיימת בישראל. הייחוד המרכזי של ה-
FAN BAR הוא שכל אחת יכולה להגיע בדרך לראיון עבודה, פרזנטציה ללקוח, אירוע או פשוט דייט רומנטי בכל שעה של יום וכמעט בכל שעה של לילה לעשות פן ולצאת עם הרגשה של נסיכה", מסביר גלעד קינן ומוסיף: "רצינו ליצור מקום בו כל לקוחה תוכל קצת לתפוס ראש – תרתי משמע. במקום ללכת בערב לבר עם חברה, כל לקוחה יכולה להזמין את חברתה הטובה לעשות פן ב-FAN BAR וגם ליהנות מאווירה בינלאומית וקוקטייל מפנק".



ה-FAN BAR מעוצב ברמת גימור יוקרתית ומודרנית וניתן למצוא בו 4 עמדות עיצוב שיער, ספות מרווחות ובר משקאות עשיר ומפנק. מעבר היותו סלון לעיצוב שיער, הוא מהווה גם מקום מושלם למסיבת רווקות או סתם ערב בנות. אם תרצו, תוכלו גם לפנק חברה טובה ב-gift card הכולל מסג' ראש מפנק, חפיפה ועיצוב שיער לבחירתה מתוך הקטלוג.

מחיר לפן: 75 ₪

שעות פתיחה:
א' עד ה': 09:00 עד 23:00
ו': 09:00 עד 16:00
כתובת: דיזנגוף 290 ת"א, טלפון: 03-5470000
אתר אינטרנט (בקרוב): www.fanbar.co.il (ניתן להזמין תור גם דרך אתר האינטרנט)

3 תגובות:

  1. שמעתי על זה,
    אני לא מתחברת לקונספט בכלל.
    אולי בגלל שאני לא שותה אלכוהול
    בטח לא בשילוב של מי חמצן :)

    השבמחק
  2. אכן מתאים להוליווד ואכן העתק אחד לאחד מהוליווד, ביקרתי המקום כזה ב- LA, מקווה שהרמה פה זהה לאיכות הפן והרמה שם...
    http://www.thedrybar.com/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails