יום שני, 26 בנובמבר 2012

WELLA שופכת אור חדש על השיער

"וולה פרופשיונל" משיק בימים אלו בישראל את ILLUMINA COLOR – צבע שיער חדש, המוגדר כ"צבע השיער החדשני והמהפכני ביותר ב-20 השנה האחרונות". ניסיתי והופתעתי!



הסבר מדעי קצר:

כל שערה מורכבת משני חלקים עיקריים: ה"קוטיקולה"- שזו השכבה החיצונית של השערה ותפקידה להגן על פנים השערה, וה"קורטקס"- השכבה הפנימית שמכילה את הפיגמנטים שקובעים את צבע השיער שלנו. בתהליך צביעת השיער מתרחשת תגובה כימית החודרת את שכבת הקוטיקולה אל תוך הקורטקס, ופיגמנט הצבע המלאכותי מחליף בעצם את הפיגמנט הטבעי של השיער.
הבעיה עם שיער צבוע שהוא נוטה לדהות מהר, היות ושכבת הקוטיקולה נותרת פתוחה והפיגמנטים המלאכותיים יכולים לצאת ממנה. בנוסף, חשיפה לקרני שמש, חום, כלור, מי מלח ועוד מרעין בישין הופכים את השיער ליבש ונטול חיות.

הסבר על המוצר:

מעבדות המחקר של "וולה" עמלו במשך שנים ארוכות למציאת פתרון לבעיה זו. אם לדייק, הנתונים ה"יבשים" מספרים כי 20 שנות מחקר הובילו ליצירתו של צבע שיער מהפכני ופורץ דרך – הלא הוא ה"אילומינה קולור". כך או כך, התוצאה המתקבלת היא באמת שונה מכל מה שניסיתי בעבר.
מדובר למעשה בצבע המיועד לכל סוגי השיער והסוד שלו טמון בעצם ביכולתו לשקף את האור היישר מבפנים ולגרום לצבע השיער להראות טבעי יותר בכל סוג של תאורה.


לדברי ג'וש ווד, המנהל הקריאטיבי הבינלאומי של "וולה", "הרעיון שעמד מאחורי המוצר הוא להשיג את אותו האור כמו בבוקר טיפוסי בלוס אנג'לס. לא סתם הוליווד ממוקמת בלוס אנג'לס – האור שם הוא כל-כך יפה, הוא מאיר את כולם כאילו שהם מופיעים בסרט – אין שום דבר כמותו. זו גם התוצאה שהתקבלה בצבע השיער אילומינה קולור".

ג'וש ווד
זה המקום לציין, שווד נחשב ל"קולוריסט" (כינוי למומחה בצביעת שיער) משפיע ומכובד מאד בעולם כולו. הוא משתתף קבוע מאחורי הקלעים של מסלולי האופנה הנחשבים בעולם ואחד מיוצרי הטרנדים המובילים בתחום. בסרטון הבא מספר ווד על ה"אילומינה קולור" של וולה:


"אילומינה קולור" של וולה מכסה עד 100% שיער אפור ובחברה גם לא מתפשרים בנושא בריאות השיער. למעשה, הם טוענים כי צביעה חוזרת ונשנית של השיער ב"אילומינה קולור" משפרת את מצבו של השיער. שכבת הקוטיקולה שקופה בדיוק כמו בציפורניים ולכן המצב שלה הוא מאד חשוב, מאחר והיא מאפשרת לאור לעבור דרכה ולשקף את הגוון האמיתי של צבע השיער מבפנים. אולם מזהמים שונים (כמו למשל מתכות זעירות שנותרות בשיער מהמים לאחר שטיפת השיער) יכולים לגרום להיווצרות רדיקלים חופשיים ולגרום נזק לשטח הפנים של הקוטיקלה במהלך תהליך הצביעה. בעיקרו של דבר, זה אומר שהקוטיקולה כבר אינה שקופה, כך שכאשר האור מקיים אינטראקציה עם השיער הוא מתפזר על השיער ואינו מצליח לחדור לתוכו ולשקף את הצבע באותה האינטנסיביות.

ה"אילומינה קולור" מכיל טכנולוגיה מהפכנית של MICROLIGHT™, עם מיליוני מיקרו-חלקיקים העוטפים את אותן המתכות הזעירות שנותרו בשיער, מצמצמים את הפגיעה בשכבת הקוטיקולה ושומרים על בריאותה ושקיפותה.




התנסות אישית:

לפני כמה שבועות הוזמנתי להתנסות בצבע החדש. צביעת שיערי הופקדה בידיו האמונות של עופר טורג'מן המקסים, המשמש כמדריך הראשי של "וולה" בארץ. הצבע הנוכחי של שיערי הינו חום ולצערי יש לי גם לא מעט שיער לבן. תהליך צביעת השיער עצמו נעשה כמו בכל צביעת שיער רגילה – מריחת הצבע על השיער, המתנה של 40 דקות וחפיפת השיער.

אחרי החפיפה, השיער הרגיש לי מאד רך ונעים ואפילו הייתי אומרת חלק יותר, בדיוק כפי שאמור להיות שיער בריא. גם לאחר שהשיער יובש ועוצב באמצעות מייבש שיער, הוא הרגיש מאד משיי למגע וקיבל ברק יפייפה במיוחד. פשוט נהניתי לבחון אותו כל פעם מחדש בתאורה אחרת ולגלות את האפקט המדהים שהותיר בו הצבע החדש.

בתמונה שלהלן צילמתי את השיער לפני הצבע ומייד לאחריו. מקווה שניתן להבחין בשינוי, למרות הצילום החובבני שנעשה באמצעות האייפון.


לפני הצביעה (מימין) ואחרי (משמאל)

גם שלושה שבועות לאחר הצביעה - הברק נותר בשיער ממש כמו בהתחלה והצבע שלו כמעט ולא דהה בכלל (כמו שקורה בדרך כלל בצבעי שיער אחרים)!


אחרי 3 שבועות

אמנם הצבע של השיער לא דהה, אבל לצערי השורשים שלי בכל זאת מתחילים לבצבץ שוב ובעוד כשבוע אצטרך לצבוע את השיער מחדש. אלמלא כן, היה מעניין מאד לבדוק עוד כמה זמן יחזיק הברק המדהים בשיער...

* צביעת השיער ב"אילומינה קולור" מתבצעת במספרות מורשות של "וולה" בלבד.
מחיר: 190-400 ש"ח (תלוי באורך השיער).

5 תגובות:

  1. שחקן חדש בשוק...
    לא הבנתי האם ישווק גם בפארמים
    לצביעה בייתית,
    או שמדובר בצבע למספרות בלבד.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לילך,
      כמו שכתבתי בהערה שבסוף הפוסט, הצבע נועד לשימוש במספרות מורשות בלבד ולכן הוא לא יימכר בפארמים.

      מחק
  2. תשובות
    1. היי גלוריה,
      המחיר נע בין 190 ל-400 ש"ח (תלוי באורך השיער)

      מחק
  3. יש כל כך הרבה צבעים וגוונים כך שכל שינוי הכי קטן יקרא צבע חדש.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails