יום ראשון, 17 במרץ 2013

Givenchy Croisiere Collection (קיץ 2013)

קולקציית הקיץ של ג'יבנשי לשנת 2013 נוצרה בידי ניקולא דג'א כדי להדגיש את האפקט הזוהר של מראה העור השזוף, או כמו שמסבירים במותג: "האשה הסוגדת לשמש, שרדומה בכל אחת מאיתנו, מתעוררת לחיים, נשגבת ומרוממת, קורנת ביופי זוהר".


הקולקציה תושק בסביבות מאי 2013 והיא כוללת בין השאר את הפריטים הבאים:


Le Rouge Croisiere (מהדורה מוגבלת) – שפתונים במרקם מאט עם פיגמנט עשיר ואריזה דמויית עור לבן. מוצע בשני גוונים: קורל ופוקסיה.


Le Vernis (מהדורה מוגבלת) – לקים במרקם גלוסי, המגיע בגוונים תואמים לשפתונים בקולקציה.


Noir Couture Waterproof – המסקרה המפורסמת של ג'יבנשי מגיעה בקולקציה זו בגרסה עמידה במים ומוצעת בשני גוונים: שחור קטיפתי וסגול קטיפתי.

Reflet Precieux Satiny Body Enhancer (מהדורה מוגבלת) – תחליב גוף מבושם עם מעט גוון (טיינט), מועשר בריכוז גבוה של חלקיקי פנינה ומעניק לעור מראה זוהר בגוון ענברי.


יחד עם הקולקציה, ישיק המותג את HydraSparkling Nude Look BB Cream, המבטיח אספקת לחות לשכבת האפידרמיס בעור באופן רציף בכל שעות היממה והגברת המראה הזוהר שלו. הגוון האוניברסאלי של ה-BB קרם אמור להתאים לכל גווני העור.


כמו כן, ישיק המותג את Dahlia Noir L’Eau – גרסה קלילה יותר של הבושם Dahlia Noir, המתוארת כ"נקיה, עדינה וחושנית מבלי להיות מפתה באופן גלוי". הניחוח בגרסה החדשה כולל תווים של אתרוג ונרולי, עלי כותרת של ורד, פטצ'ולי, ארז ומאסק.


2 תגובות:

  1. מתה לנסות את הלקים! הם נראים נהדר!

    השבמחק
  2. הלקים והשפתונים אלי. היום ראיתי על תחנת האוטובוס פרסום לבושם - מסקרן...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails