יום רביעי, 24 באפריל 2013

LANCÔME Mat Miracle 24h Liquid Foundation

לנקום השיקה בימים אלו במזרח אסיה גרסה חדשה למייקאפ המצויין שלה "טיינט מירקל". הגרסה החדשה מגיעה בגימור מאט עם עמידות ל-24 שעות!



אחרי ההשקה המוצלחת של המייקאפ Teint Miracle ב-2010 וצבירה של מספר פרסים יוקרתיים מרשים ביותר, משיקה לנקום "פלא" חדש המגיע בגימור סאטני זוהר שנועד לעמוד בתנאי אקלים חמים ולחותיים במיוחד - LANCÔME Mat Miracle 24h Liquid Foundation.

המייקאפ החדש מציע שילוב של מספר יתרונות המספקים מראה מושלם ללא צורך בתיקון (טאצ'אפ) במשך כל שעות היממה:

פורמולת המייקאפ החדש כוללת בתוכה את טכנולוגיית ה"הארה מבפנים" (המוכרת לנו מהגרסה המקורית) בשילוב דור חדש של פיגמנטים ביו-אופטיים ורודים וכחולים המועשרים בתמצית אור נוזלית מיוחדת, הגורמת לעור להראות זוהר וקורן, כאילו מבפנים.


בנוסף, אחרי 8 שנות מחקר, מעבדות לנקום מציגות את טכנולוגיית EternalSoft Fix complex, המבטיחה עמידות מושלמת ללא רבב למשך 24 שעות, לצד נוחות מוחשית. מדובר בקומפלקס מיוחד המבוסס על מבנה סיליקוני שמהווה מגן בפני הפרשת סבום וזיעה, כך שהעור שומר על מראה מאט.

למניעת תחושת היובש ואי-הנוחות המקושרת לעיתים קרובות למוצרים בעלי עמידות לזמן ארוך, מעבדות לנקום דאגו להעשיר את המייקאפ החדש ברכיבי לחות המגבירים את תחושת הרעננות והנוחות בזמן השימוש במייקאפ. יתר על כן, הפורמולה כוללת חומצות אמינו עטופות בפיגמנטים, הדומים מאד למבנה הכימי הטבעי של העור עצמו, כך שהמרקם המשיי הרענן מתמזג בעדינות עם העור, שומר על רכותו ועל הרגשת הנוחות שלו למשך כל שעות היום.

המייקאפ Mat Miracle 24h Liquid Foundation מצוייד ב-15SPF והוא מגיע בבקבוק זהה לזה של ה-Teint Miracle  המקורי, רק שהפקק של החדש הינו כהה יותר והזכוכית שלו בגוון מאט.


למרות שההשקה לפי שעה התקיימה במזרח אסיה בלבד, אני מקווה שגם אלינו יגיע המייקאפ בקרוב מאד. סה"כ יש לנו מדינה חמה ולחה לא פחות משם...


3 תגובות:

  1. נראה ונשמע מבטיח. אני אוהבת מראה מאט, אולם לפעמים הוא נראה קצת עייף. מעניין איך זה יהיה.

    השבמחק
  2. I have the Teind miracle, She has matte finish but doesnt last 8 hours on my skin. Didnt understand if this has matte finish but I read that it is for oily skin. Does it have much difference between the two ?

    השבמחק
  3. The new version is indeed for oily skin and has a matte finish. The original teint miracle has more fresh and glowy finish

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails