יום ראשון, 23 ביוני 2013

סקירה: CLARINS Double Serum

27 שנים של מומחיות באנטי-אייג'ינג הולידו במעבדות היופי של קלרינס סרום כפול ייחודי מסוגו, המכיל שתי נוסחאות נפרדות בתוכו (האחת שומנית והשניה מיימית) בשילוב של 20 תמציות צמחים שונות, ותפקידו לספק לעור חמישה תיפקודים החיוניים לו מאד לקבלת מראה צעיר: לחות, הזנה, העשרה בחמצן, הגנה ורענון.




הסרום הושק לראשונה בשנת 1985 ומאז עבר שינויים שונים, הן בצורת האריזה שלו והן בפורמולה שלו. בסוף 2012 הושקה הגרסה הנוכחית שלו, עם הנוסחה המשופרת בעלת פעולות ממוקדות יותר. למרות שהמוצר הינו מוצר אנטי-אייג'ינג בעיקרו, הוא מתאים לשימוש החל מגיל 25 ומעלה.

גילגולי הסרום במשך השנים

כאמור, הסרום משלב בתוכו שתי נוסחאות שונות: מיימית ושומנית, אותן ניתן לזהות בבירור על-פי גווניהן.


שתי הנוסחאות נמצאות למעשה במיכלים נפרדים, צמודים האחד לשני בתוך הבקבוק עצמו, זאת על-מנת לשמר את יעילות תפקודן מבלי לחשוש מחוסר התאמה בין הרכיבים המצויים בתוכן או בפגיעה ביציבות שלהם. לכל מיכל יש משאבה נפרדת משלו ולחיצה על משאבת הסרום ה"ראשית" מוציאה כמות מדוייקת מכל אחד מהמיכלים. הסרטון הבא בוודאי ידגים זאת היטב:




לחיצה אחת (או לכל היותר, שתיים) על המשאבה מוציאה כמות מספיקה לכל הפנים ואפילו גם לאיזור הצוואר. להבדיל מסרומים אחרים, לדאבל סרום של קלרינס יש מרקם שומני מעט, כך שלוקח לו קצת יותר זמן להיספג לגמרי בעור. מסיבה זו, אני מעדיפה להשתמש בו בלילה, למרות שהוא מיועד לשימוש גם בבוקר.

אגב, קלרינס פיתחה שיטה מיוחדת להנחת הסרום ולהספגתו בעור, על-מנת להפיק את מלוא התועלת מהרכיבים שהוא מכיל וכדי לשפר את הסירקולציה שלו לתוך העור. התמונות הבאות, שנלקחו מתוך האתר של החברה, מדגימות כיצד יש לעשות זאת:

מחממים מעט את החומר בין כפות הידיים

מניחים בעדינות על הפנים והצוואר

לוחצים בעדינות...

... על הלחיים...

... על המצח ...

... ועל הצוואר

ועכשיו העור נראה מוצק וזוהר יותר (למרות שבמקרה של הדוגמנית הוא היה כך גם קודם לכן...)

בחברה מבטיחים, כי שימוש בסרום לטווח ארוך יעצב את העור, יפחית סימני גיל, יטשטש נקבוביות, ישמר את הלחות הטבעית בעור ואף יאזן אותה. את ההבטחות הללו הם אף תומכים בתוצאות מרשימות ממבדקים (מחקריים וקליניים) שנערכו על 400 נשים בעולם, בגילאים שונים, בעלות סוג עור שונה ומקבוצות אתניות שונות. למעשה, אחוז גבוה מתוך אותן נשים העיד, כי כבר אחרי 7 ימי שימוש בסרום הן הרגישו בשינוי חיובי במצב עורן.


רשימת רכיבים (ליחצו על התמונה להגדלה)
20 תמציות צמחים לשיפור תיפקוד העור ומראהו

אישית, אחרי שימוש של כשבועיים בסרום, אני בהחלט יכולה להעיד שחל שיפור משמעותי במצבו. העור שלי מעט שומני באזור ה-T, אבל באיזור הגבות הוא סובל קצת מיובש - מעין סבוריאה קלה, שאני סוחבת עוד מימי החורף הקרים. השימוש בסרום הצליח להעלים אותה לגמרי! בנוסף, העור שלי מרגיש מאד חלק וגמיש, באופן שבו אני מוצאת את עצמי מוותרת על שלב הפריימר שלפני הנחת המייקאפ. נראה שהאיפור מונח על העור טוב יותר, מחליק ומטושטש בקלות. אגב, למרות מרקמו השומני של הסרום, העור שלי לא הפך להיות שומני יותר, אלא להיפך – הוא נהיה מאוזן יותר מהפן הזה. אה, ולא רק עור הפנים נהנה מלחות עשירה ומרקם גמיש ונעים – גם העור בכפות הידיים שלי הופך להיות כזה, אחרי שאני מניחה את הסרום על הפנים באמצעותן, כך שהבנפיט מהמוצר הוא לגמרי כפול.

חייבת לציין בנוסף את ריחו הנעים והעדין של הסרום, נקודה שמאד חשובה בעיניי בחוויית השימוש האישי שלי בתכשיר. עיון בקומוניקט שצורף למוצר, מגלה שאת הניחוח הרכיב מאסטר בישום סיני מתערובת של תווים  פרחוניים ופירותיים, רעננים ומעודנים.

את הסרום ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת הסופר-פארם בלבד. הוא מוצע בכמות של 30 מ"ל ובמחיר של 495 ₪ (לפני מבצעים והנחות) - לא זול בכלל, אבל מאחר ומדובר פה בסרום מרוכז מאד, שמספיקה ממנו כמות קטנה בכל שימוש, סביר להניח שהוא יחזיק לאורך זמן ממושך. בכל אופן, הוא ללא ספק שווה את ההשקעה הכספית בו.


*
גילוי נאות:
המוצר התקבל לסקירה ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי זו הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!


תגובה 1:

  1. סקירה מצוינת. השתמשתי בסרום לפני כמה שנים באחד הגלגולים הקודמים שלו ומאוד נהנתי ממנו, סרום נפלא ! לא מזמן קיבלתי כמה דוגמיות להתנסות מהגרסה הנוכחית אך עדיין לא יצא לי להשתמש בהן, מעניין אם יש שינוי מהותי בין הגרסה שניסיתי אז לגרסה הנוכחית...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails