יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

Pro Shop – לקנות מהבית ולהרגיש בחו"ל

קצב החיים המהיר של זמננו "מאלץ" אותנו לפעמים להסתגל לשינויים ולאמץ לנו הרגלים חדשים, אחרים מאלו שעליהם גדלנו. אחד מהשינויים שחלו אצלי בשנים האחרונות הוא העדפת זירת הקניות האינטרנטית על השיטוט ברחבי הקניונים או שדרות החנויות ה"אמיתיות". שלא תטעו חלילה, אני עדיין אוהבת להכנס לחנויות ולמשש את ה"סחורה" בידיים, אבל מפאת חוסר זמן אני מוצאת את עצמי מבצעת יותר ויותר רכישות און-ליין, בשעות שנוחות לי (בדרך כלל שעות הלילה המאוחרות) עם כוס קפה (ולפעמים גם משהו לנשנש בצד...) - בלי הפרעות, בלי דחיפות ובלי לבזבז דלק או זמן יקר על מציאת חניה. חוויית הקנייה באינטרנט הופכת את התהליך למהיר יותר, יעיל יותר, זול יותר (ברוב המקרים) ולפעמים אפילו המוצרים מגיעים אלי ממש עד פתח הדלת.

כמי שחיה ונושמת את עולם היופי והטיפוח באופן יומיומי, הן כמאפרת והן כבעלת בלוג בתחום, רוב המוצרים שאני רוכשת און-ליין הינם, מן הסתם, מוצרי איפור וטיפוח, אותם אני מוצאת ב"איביי" או אתרים דומים אחרים. למרות שאני שולטת ברמה דיי טובה בשפה האנגלית, אני מרגישה הרבה יותר נוח לבצע רכישות באתר "דובר עברית". אחד מהם הוא האתר הישראלי "פרו שופ" (Pro Shop), שלמעט העובדה שהוא נושא שם עם זיקה "חו"לית" גם חוויית הקניה בו מרגישה ממש כך!



את האתר הקימו שני קולגות מקסימים שלי, המאפרים אשר כהן ושחר גפני, אשר מכירים ומבינים את הצרכים של הלקוחות שלהם לפני ולפנים, ובשל כך דואגים לספק להם סחורה איכותית בלבד.

באתר ניתן למצוא מוצרי איפור, טיפוח, אביזרים ועוד, כאשר הניווט בו הוא פשוט וקל, על-פי מיגוון חלוקות שונות: שם היצרן, סוג המוצר וכיוצ"ב.


בהקלקה על המוצר הנבחר נפתח תפריט נוסף ומפורט אודות המוצר, כולל תיאור קצר עם אפשרות להגדלת התמונה שלו, מחירו והאם הוא זמין במלאי נכון לרגע ההזמנה.



עוד ראוי לציון, הוא הסווטצ'ים ("דוגמאות") המצולמים של הצלליות השייכות למותג הבית של האתר – דבר המקל מאד על בחירת הגוונים הרצויים לרכישה.



בסוף תהליך הרכישה ניתן למצוא פירוט מפורט ומדוייק של כל הפריטים שנרכשו, כולל תמונות של הפריטים, תיאורם, כמות והסכום הסופי לתשלום.



לאחר בדיקת הנתונים של הפריטים בתוך סל הקניות והמעבר לקופת התשלום, מזינים את הפרטים האישיים, בוחרים את סוג המשלוח, שיטת התשלום ומשלמים. פשוט, לא?!



אישור אודות ביצוע הרכישה מגיע ישירות לתיבת הדוא"ל וגם הוא כולל את פירוט ההזמנה, הכתובת אליה היא תשלח ואף את פרטי התשלום. ראוי לציין שהמוצרים אותם הזמנתי נשלחו אלי בתוך יומיים בלבד!



כל אחד מהמוצרים מגיע ארוז בנפרד, וככה הם נראים לאחר הפתיחה – בדיוק כמו שהוצגו באתר:





אגב, בתחתית העמוד ניתן למצוא את כל הפרטים אודות החברה, מדיניות המשלוחים, פרטים ליצירת קשר, אופן התשלום ועוד. כמו כן, ניתן להזין את כתובת הדוא"ל שלכם על-מנת להיות מעודכנים באופן רציף אודות מבצעים שווים באתר. אפרופו מבצעים, מומלץ שלא להחמיץ את פינת ה-Outlet באתר, שמציעה מוצרים במחירים מדליקים במיוחד!



ערך מוסף שמציע האתר הינו הבלוג המצויין שלו בו ניתן למצוא כתבות מעניינות, מילון מונחים, סרטונים ועוד.



בקיצור, כמו שאמרתי – לקנות מהבית ולהרגיש בחו"ל.


4 תגובות:

  1. אחלה סקירה, את מוזמנת לנסות מוצרים מהאתר שלנו :)

    השבמחק
  2. אני חייבת להודות שבהחלט עשית חשק, נראית כמו אחלה חנות אינטרנטית.לצערי, אני גרה בברלין, כך שלא כל כך משתלם לי לקנות מהארץ. הם בכלל שולחים לחו"ל?

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערך?! לפי מה שזכור לי מביקורי האחרון בברלין, גם שם יש היצע נפלא של מוצרים... ;)
      לגבי משלוח לחו"ל, שווה לברר דרך שירות הלקוחות של האתר - לפי היכרותי עם הנפשות הפועלות שם, הם מאד ידידותיים ונגישים לכל פניה

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails