יום חמישי, 16 בינואר 2014

גלוסיבוקס – ינואר 2014

החודש, חוגגת גלוסיבוקס שנתיים בישראל. באתר החברה וגם בדף הפייסבוק שלה כבר הופיעו רמזים שגם החודש תהיה קופסא מיוחדת לציון האירוע. ואכן, הקופסא הורודה המוכרת לנו כל-כך הגיעה הפעם עם עיטור של פרח עליה. עכשיו נותר רק לבדוק מה היא מכילה. אתם, כמובן, מוזמנים להציץ לתוכה יחד איתי.


קופסת החודש מכילה 5 מוצרים בסה"כ, כאשר רק שניים מתוכם הינם בגודל מלא. להבדיל מפעמים קודמות, הקופסא של החודש מתמקדת בתחום הטיפוח בלבד ולא ניתן למצוא בה מוצרי איפור או בישום:



סרום DreamTone של LANCOME (דוגמית- 5 מ"ל)
ממש בימים אלו מושק הסרום הזה בארץ. אם אתם מהקוראים הנאמנים שלי, אתם בוודאי זוכרים שסיפרתי לכם עליו כבר בחודש אוגוסט 2013. מדובר, בסרום לתיקון גוון העור שמוצע בשלוש גרסאות שונות בהתאמה לשלושה פרופילים שונים של סוגי עור: 1- גוון עור בהיר, 2- גוון עור בינוני, 3- גוון עור כהה. לפי פרסומי המותג, מדובר במוצר שמבטיח תוצאות מדהימות אבל מצריך שימוש של לפחות 8 שבועות כדי לקבל אותן. יש לי את הסרום גם בגודל המלא שלו והתחלתי להשתמש בו לפני ימים אחדים. מבטיחה לעדכן אתכם בעוד מספר שבועות בתוצאות.
מחיר מומלץ לצרכן: 550 ₪ (תכולה: 40 מ"ל)



מסכת לחות והזנה של SOTHYS (דוגמית- 15 גר')
את מוצרי סוטיס היוקרתיים אני מאד אוהבת. מדובר במותג צרפתי ותיק שמוצריו נמכרים בדרך-כלל אצל קוסמטיקאיות, מכונים ובתי ספא. המוצרים שלהם בהחלט לא זולים, אבל שווים כל שקל! על-פי דף הפייסבוק של המותג, מסכת הלחות שלו נבחרה למוצר המנצח של שנת 2013. בכלל, בימים קרים ויבשים כאלו, שימוש במסכת לחות לפחות פעם בשבוע הוא הרגל מתבקש מאד! למסכה הזו יש מרקם נעים מאד וגם ניחוח עדין.
מחיר מומלץ לצרכן: 304 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)


קרם עיניים הידרו דיינמיק של Dr. Murad (דוגמית- 3.5 מ"ל)
במוצרים של ד"ר מורד לא יצא לי להשתמש כבר בכלל, אבל שמעתי וקראתי עליהם לא פעם ביקורות טובות. קרם העיניים שצורף לקופסא מיועד להעניק לחות לאיזור העדין שמסביב לעיניים, להוריד נפיחות ולהרגיע את העור למשך כ-8 שעות לפחות.
מחיר מומלץ לצרכן: 383 ₪ (תכולה: 15 מ"ל)


קרם רגלים של LAKA (גודל מלא- 50 מ"ל)
נקודת התורפה שלי הינה כפות הרגליים שלי. אני סובלת מעור מאד יבש בהן ואם אני לא מקפידה למרוח אותם בקרם לפחות פעם ביום, זה נראה רע! את הקרם הספציפי הזה של LAKA טרם יצא לי לנסות, אבל לפי הגלויה המצורפת הוא הפורמולה שלו מבוססת על דברים טובים כמו מינרלים מים המלח, ויטמין E, שמנים אתריים, אלוורה ועוד.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪


סט מניקור-פדיקור של LALINE
סט חמוד שמגיע באריזה בצורת כפכף. הסט עצמו מכיל 5 מוצרים מוקטנים לסידור הציפורניים כמו פצירה, קוצץ, פינצטה ועוד. בגלל הגודל שלו הוא שימושי מאד לנשיאה בתיק.
מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪



כמו תמיד, צורפו לקופסא גם הגיליון החודשי של החברה וכן 2 גלויות הטבה:

האחת מקנה הנחה בגובה 10% ברכישת ה-
BraAngel – כדור פלסטיק מיוחד המיועד לשמור על צורת החזייה בתוך מכונת הכביסה.



הגלויה השניה מקנה גם היא 10% הנחה ברכישת מוצרי סוטיס.


זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או  אתר גלוסיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


4 תגובות:

  1. קופסא משובחת, מאפשרת התנסות במוצרים איכותיים ומסקרנים, חבל שהדוגמיות כה קטנות.
    אהבתי את הסט של ללין
    (אני לאאאאאאאאאאאאאאא רובוט)

    השבמחק
  2. שווה את עלות הקופסא? כל הדוגמיות האלה לא נראה לי שוות משהו...

    השבמחק
  3. את כל הדוגמיות הללו מקבלים חינם ברשת אפריל אם מבקשים להתנסות. חבל על הכסף..
    נ.ב. סט הפדיקור של ללין עולה כעת ברשת 19.90 כמוצר קופה

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקים הגר ואנונימי! מביך לקבל את כל הגודל והפאר על זה בשביל משהו כל כך עלוב ועוד למצוא מי ש יתרץ את זה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails