יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

Chanel Nº 5: The One That I Want

אחרי טיזרים אינסופיים במשך השבוע האחרון, אתמול עלה סוף-סוף סרטון הקמפיין החדש והמהמם לבושם "שאנל 5" בכיכובה של ה"פנים החדשות" שלו – הדוגמנית ג'יזל בונדשן, שמוכיחה שוב ושוב למה היא נחשבת לדוגמנית המרוויחה ביותר בעולם. כשלצידה מופיע השחקן ההורס מיקאיל הויזמן מ"משחקי הכס" וברקע מתנגן השיר “The One That I Want" (בגרסה שונה ומאד מפתיעה מזו שהכרנו בסרט הקאלט "גריז"), מבטיחה לכן שאתן עלולות למצוא את עצמיכן מהרהרות (יותר מאי-פעם) איך היו נראים החיים שלכן אם הייתן במקומה של ג'יזל...


בדרך כלל, ישנה ציפייה גבוהה לקראת סרטוני הפרסום של "שאנל 5" – לאו דווקא בגלל שהם נוטים לכלול בתוכם כוכבים מפורסמים, בימוי וצילום מעולים וסיפורי-חיים שלא היה אכפת לנו להיות חלק מהם, אלא גם בגלל שיש בהם מין השפעה קסומה כזו על אנשים, שמצליחה לשקף את העולם המושלם, האלגנטי והקסום של "שאנל", שאם להודות בכנות – רובנו לא באמת יכולים לחיות בו.

בסרטון הנוכחי, שבויים על-ידי באז לורמן, מציגה ג'יזל את האשה המודרנית של "שאנל 5" – מושלמת עד לכדי גיחוך: היא ספורטאית הגולשת בים (בביקיני וחליפת צלילה של שאנל על גלשן של שאנל) ורצה על גבי דיונות חול גבוהות; אמא נהדרת לילדה מדהימה; אשה עובדת (במקרה הזה, מצטלמת לקמפיין של "שאנל 5" כמובן. בכל זאת, זה הרי המקצוע שלה...) ומאהבת הדוהרת במכוניתה המאובזרת ברחבי העיר כדי להספיק להשיג את האהוב ההורס שלה, בתקווה שלא מאוחר מידי.



מה דעתכן? עם איזה חלק מהאישיות שמציגה ג'יזל בסרט הזדהיתן הכי הרבה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails