יום שבת, 25 באוקטובר 2014

Estee Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Sculpting/Refinishing Dual Infusion

בחודש הבא ישיקו באסתי לאודר את Re-Nutriv Ultimate Diamond Sculpting/Refinishing Dual Infusion - מוצר חדש ומסקרן מאד בסדרת הטיפוח היוקרתית של המותג "Re-Nutriv".


סדרת הטיפוח Re-Nutriv של אסתי לאודר הושקה לראשונה עוד בשנת 1956. כעת,  השקתו של המוצר החדש בסדרה מתוארת כנדבך חדש בסדרה, המהווה את המוצר הראשון בליין ה- Re-Nutriv Ultimate Diamond. מדובר פה בסרום לפנים, המבוסס על פורמולה מתקדמת ביותר. הסרום מיועד להחדיר לעור אנרגיה וקולגן יחד עם רכיבי אנטי-אייג'ינג נוספים והוא מגיע בבקבוק שקוף ומעניין, המחולק למעין שתי מבחנות, שכל אחת מהן מכילה תערובת מיוחדת של רכיבים. ההפרדה בין שני הנוזלים מיועדת כדי לשמר את העוצמה העזה של הרכיבים ואת הטריות שלהם, עד לרגע ההתמזגות ביניהם.

המבחנה המוזהבת מכילה נוזל המבוסס על המרכיב המרכזי – תמצית כמהין יהלום שחור, המגיע מדרום צרפת ונחשב לאוצר נדיר. זהו אחד הרכיבים המתקדמים ביותר של המותג, אשר הוכח כי יש לו יכולת מדהימה לעורר את חיוניות העור. במוצר זה הוא מגיע רווי בזהב 24 קארט מזוקק. מבחנת הפלטינה נושאת בתוכה תערובת יקרה של רכיבים קנייניים ופניני הים הדרומי, האחראים על אפקט הזוהר שמעניק הסרום. כאשר שני הנוזלים משולבים יחדיו, הם מביאים לתוצאות יוצאות מן הכלל: העור הופך להיות חלק ומעודן יותר באופן מיידי. בשימוש קבוע הוא מסייע לעור להראות מפוסל ומוצק יותר, הגוון שלו הופך לאחיד והוא נראה זוהר וצעיר יותר באופן ניכר לעין. למעשה, הסרום מתואר כמעין עירוי אנרגיה רב-עוצמה לעור, המסוגל להמריץ את כל 100 מיליון תאי העור הנמצאים על הפנים.



אם עוד לא הצלחתן להתאושש מהקול הסקסי של הקריין בסרטון, זה בוודאי יקרה מייד אחרי שתשמעו שמחירו של הסרום בחו"ל עומד על סך של לא פחות מ- 360$ לכמות של 25 מ"ל בלבד – יהלום, תרתי משמע!


אגב, את ההשקה של הסרום החדש תלווה החברה עם בושם חדש, שיורכב מתערובת תווים קסומה של הדרים, יסמין, ורדים וארז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails