יום חמישי, 1 בינואר 2015

הליידי עושה סלפי

מה קורה כשנותנים לליידי גאגא טלפון ומבקשים ממנה לצלם 50 תמונות סלפי? קמפיין יופי, כמובן! לפחות זה מה שקרה כשמותג היופי היוקרתי שיסיידו פנה לכוכבת הפופ בת ב-28 וביקש ממנה להיות הפנים שלו בשנת 2015. אבל כמו כל דבר אחר שקשור לליידי גאגא, גם הקמפיין בראשותה יהיה קצת שונה מאלו שאנו מורגלים לראות בדרך-כלל במותגי יופי אחרים.



לא רק שהליידי תדגמן את מוצרי האיפור של המותג בכל תמונות הקמפיין, היא גם זו שתהיה למעשה אחראית על ביצוע הצילום שלהן בפועל! הקמפיין יכלול לא פחות מ-50 תמונות סלפי שיעלו במגזינים יפניים - 46 מהם יתפרסמו כבר ב-1 לינואר 2015, בעוד שאר האחרים ייחשפו מספר ימים מאוחר יותר, או ליתר דיוק ב-5 בינואר 2015.

למרות שניתן לומר בוודאות, שאת תואר מלכת הסלפי קטפה קים קרדשיאן באופן רשמי, עדיין יהיה מאד מסקרן לגלות אלו דיוקנים עצמיים תצלם ליידי גאגא. מה שבטוח, שהטירוף היצירתי שלה בשילוב הקו האסתטי שמשדר המותג שיסיידו יניב תוצאות מעניינות. בכל אופן, שיסיידו ידוע בגוונים ובצבעים העשירים שלו וזה, למשל, משהו שהליידי אינה מפחדת ממנו כלל וכלל. בל נשכח גם, שיש כבר לגברת ניסיון קודם בעולם היופי. הרי ברזומה שלה היא כבר תיפקדה (פעמיים, אפילו) כפנים של קמפיין ויוה גלאם של MAC ואף השיקה שני בשמים שנושאים את שמה וחותמה האישי.

ליידי גאגא במודעת הפרסום לבושם הראשון שלה

אגב, שיסיידו אינו המותג הראשון שמנצל את רעיון צילומי הסלפי לקמפיין פרסומי. קלווין קליין השיק את קמפיין #MyCalvins שהציג את קנדל ג'נר, וונסה הדג'נס ומירנדה קר בתמונות סלפי חושפניות כשהן לובשות תחתונים של המותג. גם מותג האופנה Equipment שכר את שירותיה של הדוגמנית המפורסמת דריה וורבוי לצילום סדרה של תמונות סלפי עם חולצות המותג. אפילו בית האופנה Rag & Bone השתמש בתמונות סלפי כדי לקדם את מוצריו עוד בשנת 2011.

אז אולי הקמפיין החדש של שיסיידו הוא לא הכי מקורי בעולם, אבל מה שמבאס בכל העניין הוא שתמונות הסלפי שתצלם ליידי גאגא עבור שיסיידו יפורסמו ביפן בלבד. גם גאגא בעצמה לא תורשה להעלות את התמונות לחשבון האינסטגרם האישי שלה או בכל רשת חברתית אחרת שהיא חברה בה. כך או כך, יש לי הרגשה שאיכשהו התמונות ימצאו את דרכן לרשת האינטרנט בדרך זו או אחרת...


*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי
Bbeauty


תגובה 1:

  1. מוזר, שהתמונות יפורסמו רק ביפן, כי דווקא מסקרן אותי לראות... ומה שם הבושם השני שלה? לא שמעתי עליו בכלל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails