יום חמישי, 29 בינואר 2015

אווה גרין היא הדוברת החדשה של לוריאל פרופסיונל

מותג מוצרי השיער L'Oreal Professionnel מתהדר בדוברת בינלאומית חדשה – השחקנית הצרפתיה היפייפיה אווה גרין, שתוביל את ההשקות המרכזיות של המותג במהלך 2015.



גרין בת ה-34, החלה את קריירת המשחק שלה בשנת 2003 ומאז השתתפה בלמעלה מ-18 סרטים וסדרות טלוויזיה. אחד מתפקידיה הזכורים ביותר היה כנערת ג'יימס בונד בסרט "קזינו רויאל" (2006) וכמובן גם כיכובה בסדרה "פני דרדפול".

אווה גרין, מימין: ב"קזינו רויאל", משמאל: בסדרה "פני דרדפול"

את הידיעה על בחירתה של שגרירת היופי החדשה פרסם המותג בשני שלבים: תחילה הוא הפיץ סרטון בה נראתה דמותה המטושטשת והצופים התבקשו לנחש מי היא. שלושה ימים לאחר מכן, נפתרה התעלומה.



בלוריאל פרופסיונל טוענים, כי אווה גרין מגלמת באופן מושלם את הערכים של המותג: "היא רגישה למגמות האופנה וסומכת על מומחיות מעצבי השיער, הן בחייה המקצועיים והן בחייה הפרטיים. היופי, המודרניות והקסם האישי שלה שובי לב. אנו משוכנעים, שאווה גרין תהווה הרפתקה מדהימה עבור לוריאל פרופסיונל".  

גרין בעלת עור פנים צח, עיניים כחולות מדהימות ושיער חום ברונטי הורס. לדבריה, "כשחקנית, השיער מאד חשוב לי. אני מייחסת חשיבות רבה לקשר עם מעצב השיער שלי ויחד אנו יוצרים את העיצובים לשיער שלי. מעצב השיער שלי משתמש, כמובן, במוצרי לוריאל פרופסיונל ואני מאד שמחה להיות חלק מההרפתקה הזו".

כאמור, גרין תוביל את הקמפיינים המרכזיים של המותג במהלך 2015, ביניהם גם הקמפיין לליין המוצרים Wet Domination מסדרת Tecni.ART, שיושק אצלינו בישראל במהלך קיץ 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails