יום ראשון, 15 בפברואר 2015

Clinique מרחיבה את סדרת ה- Turnaround

בקרוב מאד יצטרפו שני מוצרים חדשים לסדרת Turnaround של מותג היופי Clinique: הראשון - Turnaround Revitalizing Treatment Oil, והשני - Turnaround Daytime Revitalizing Moisturizer. שניהם יסייעו לנו להשיג עור קורן וזוהר יותר.



סדרת ה- Turnaround המוצלחת הוצגה לראשונה בשנת 1992 והיא נועדה בעיקר כדי להתמודד עם עור עמום וחסר זוהר. הסדרה הורכבה עד כה ממוצרים משקמים, המבטיחים לרענן את העור ולחשוף עור רך וזוהר יותר, ביניהם: סרום, קרם לילה, מסיכה, ערכת פילינג ועוד. החל מאפריל הקרוב יצטרפו, כאמור, לסדרה 2 מוצרים חדשים: שמן טיפולי וקרם לחות.

שני המוצרים החדשים, השמן וקרם הלחות, הינם בעלי פורמולה המיועדת להמריץ את פעילות המחזור הטבעי של תאי העור, אשר נוטה להאט עם השנים ו/או בעקבות תזונה לקויה או לחצים סביבתיים שונים. הפורמולה שלהם מבוססת על מרכיבים ממריצים כמו קפאין, חומצה היאלורונית, טרהלוז (סוכר) וסורביטול, בתוספת מבהירים אופטיים ומשפרי זוהר.

Clinique Turnaround Daytime Revitalizing Moisturizer (קרם הלחות) מוצע בשני גוונים שונים: Rosy Glow ו- Golden Glow כדי לתת מענה לסוגי עור שונים. הקרם מגיע באריזת שפופרת בגודל 50 מ"ל.


Clinique Turnaround Revitalizing Treatment Oil (שמן פנים טיפולי) הינו שקוף ויש לו מרקם קליל ומזין שהופך את העור לחלק, גמיש, זוהר וקורן יותר. בנוסף, הוא מכיל חומצה סליצלית שמתפקדת כתכשיר פילינג מצויין וכרכיב מרגיע ואנטי דלקתי ידוע. השמן לוכד את הלחות בעור ומחזק את מחסומי ההגנה של העור הודות לויטמינים C ו-E שהוא מכיל המשמשים כנוגדי חימצון. השמן מגיע בבקבוקון בגודל 30 מ"ל.


כאמור, שמן הפנים וקרם הלחות יעלו על המדפים בעולם במהלך אפריל 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails