יום חמישי, 26 בפברואר 2015

Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Transformative Energy Crème

רק לפני כארבעה חודשים התבשרנו על הסרום החדש בסדרת רה-נוטריב היוקרתית של אסתי לאודר, שהושק אצלינו ממש לאחרונה. כעת, שוב המותג מתחדש במוצר נוסף באותה הסדרה - Re-Nutriv Ultimate Diamond Transformative Energy Crème, המתואר כמוצר טיפוח יוקרתי ההופך וממריץ את העור מבפנים החוצה.



כמו הסרום, גם הקרם החדש מופעל על-ידי מרכיב פעיל יקר, הידוע כתמצית פטריית כמהין היהלום השחור. רכיב נדיר ויקר זה, מקורו ביערות אלון בדרום צרפת – שם הוא גדל, בסמוך לשורשי העצים, המגנים עליו מפני תנאי מזג האוויר הקר. כדי לאתר את פטריית הכמהין שמסתתרת מתחת לאדמה, מסתייעים בדרך כלל בכלבים מאומנים במיוחד, שיודעים לזהותה באמצעות חוש הריח המפותח שלהם.

ככל הידוע, טרם נמצא עד כה רכיב בעל ערך רב יותר מאשר הכמהין, המצליח להעצים את העור יותר ממנו. אוצר טבע נדיר זה עובר שינוי מדעי (דרך תהליך סודי, כמובן) שהופכו לתמצית טהורה המציעה עירוי אנרגיה חזק לעור. בפורמולת הקרם החדש של אסתי לאודר הוא משולב עם זהב טהור מזוקק 24 קראט, שתפקידו להרגיע את העור וכן פנינים מהים הדרומי המיועדים לשמש כמבהיר אופטי. פורמולה זו מבטיחה לחדש את העור ולגרום לו להראות צעיר יותר על-ידי חיזוק מנגנון ייצור הקולגן הטבעי שלו, בלא פחות מאשר 215% בתוך 72 שעות! כאשר העור מומרץ ומחוזק מבפנים, קווי המיתאר שלו ברורים יותר והוא קורן יותר, ממש כאילו הוא מואר מבפנים.


אגב, מרקמו של הקרם מתואר כרך באופן חושני והרבה יותר קטיפתי מכל דבר אחר שאי-פעם הרגשנו על העור שלנו.

Estée Lauder Re-Nutriv Ultimate Diamond Transformative Energy Crème מגיע בתוך צנצנת יוקרתית עם מכסה מוזהב מאסיבי והוא מומלץ לשימוש בשילוב הסרום החדש מאותה הסדרה - Re-Nutriv Ultimate Diamond Dual Infusion, שכאמור הושק אצלינו בתחילת השנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails