יום רביעי, 4 במרץ 2015

לומה גרוטה היא הדוברת החדשה של לוריאל פריז

הדוגמנית הברזילאית לומה גרוטה (Luma Grothe) מצטרפת לנבחרת שגרירות היופי של לוריאל פריז, הכוללת בין השאר את קרלי קלוס, בלייק לייבלי, ברברה פלבין, לארה סטון וליה קבדה. "אני מאד גאה לייצג מותג כזה מעורר השראה. עבורי 'כי את שווה את זה' הוא אפילו יותר מסיסמא אגדית שגדלתי עליה. זהו מוטו שממשיך להדהד בדור שלי," הוא אומרת.



גם בהנהלת לוריאל גאים בדוברת החדשה שלהם: "הכריזמה הממגנטת של לומה בשילוב עיני האמרלד המסנוורות שלה הפכו אותה לדוגמנית הטרנדית העולה הבאה. היא נערת הפוסטר של החזון המודרני והרב-תרבותי של היופי ואנחנו כל-כך שמחים לקבל אותה למשפחת לוריאל פריז."

ואכן, גרוטה היא כור-היתוך של אשה אחת, עם מוצא גרמני, יפני ואפריקאי. כשהיתה בת 16 עזבה את עיר מגוריה בדרום ברזיל ועברה ללונדון כדי לחפש עבודה. קריירת הדוגמנות הבינלאומית שלה הביאה אותה לצעוד על מסלולי האופנה הנחשבים, ביניהם ברברי, ויויאן ווסטווד, ורסצ'ה ו- Dsquared2. כמו כן, היא הופיעה על שערי מגזינים מובילים כמו ווג איטליה, הרפר באזר ברזיל, גריי, אל וגלמור.


בנוסף, לגרוטה יש חיבה עזה לכל מה שנוגע למדיה חברתית והיא משתתפת פעילה ברשתות חברתיות שונות – יתרון חשוב למותג, שמבקש להגיע לקהל לקוחות רב ככל האפשר. גם את הידיעה על המינוי החדש שלה היא שיתפה עם העוקבים שלה באינסטגרם: "אני כל-כך שמחה לומר שלוריאל פריז תהיה המשפחה החדשה שלי. עכשיו כולנו נהיה שוות את זה ביחד!"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails