יום רביעי, 8 ביולי 2015

OFRA Cosmetics USA Summer 2015

לקראת קיץ 2015 השיק מותג האיפור המקצועי מארה"ב OFRA Cosmetics מספר מוצרים חדשים, שיסייעו לנו לשרוד את העונה החמה של השנה ובמיוחד להראות יפות וזוהרות לאורך כל שעות היממה. הנה כמה מהם:



המפתח למראה איפור מושלם הינו עור מטופח, עשיר בלחות, שיגרום למוצרי האיפור "לשבת" עליו בצורה טובה יותר ולאורך זמן. לכן במותג שמים דגש על פיתוח מוצרים מטפחים ומייפים לעור הפנים, שיהוו בסיס לאיפור שיונח מעליו. אחד מהמוצרים הללו הינו OFRA Sabo Skin Makeup Primer (238 ש"ח, 30 מ"ל) – פריימר חדש המיועד לעור מגורה, הסובל בין השאר מסבוריאה, קילופים ושמנוניות.


פורמולת הפריימר מכילה רכיבים טבעיים שונים שמיועדים להזין את העור ולהגן עליו. בין הרכיבים הללו ניתן למצוא אלנטואין לקירור העור והפחתת גירויים, תמצית אלוורה להרגעה ולעידון, חמאה שיאה ותמציות שמנים צמחיים של זית ואבוקדו להזנה וריכוך.


הפריימר מגיע בבקבוק שקוף עם משאבה. הגוון שלו ירוק מנטה בהיר, המשמש בדרך-כלל לנטרל את האדמומיות המאפיינת עור מגורה ולהעניק לו מראה אחיד יותר. הספיגה של הפריימר בעור מהירה והוא מותיר אותו רך ונעים עם הרגשת רעננות מסויימת. בנוסף, הוא מעניק לעור גימור מאט ומטשטש מראה נקבוביות.



אחד המוצרים המרכזיים בקולקציית הקיץ של המותג הוא OFRA Pink Bronze Trio (184 ₪, 10 גר') – מוצר המשלב 3 מוצרים באחד: ברונזר בגוון חום, היילייטר בגוון חום מוזהב מנצנץ וסומק בגוון ורוד בייבי.



המוצר מגיע באריזת קומפקט, המאפשרת נשיאה נוחה בתיק לכל מקום. אריזת הקומפקט הינה בעלת תחתית כפולה, המאפשרת אחסנה של ספוגית מתאימה או מברשת שטוחה.



כל אחד מהגוונים שבאריזה הינו בעל פיגמנט רווי ועמיד ויש להם ניחוח עדין ונעים של שוקולד. בעקרון, את הברונזר יש להניח מתחת לעצמות הלחיים, את הסומק על תפוחי הלחיים ואת ההיילייטר מעל עצמות הלחיים. עם זאת, ניתן לערבב את שלושת הגוונים יחד ולקבל גוון ברונזר עדין וזוהר שיעניק מראה בריא, שיזוף טבעי וזוהר לפנים ולאזור הדקולטה (המחשוף).


כמו בחורף, גם בקיץ השפתיים שלנו זקוקות לטיפוח והגנה. השפתונים העמידים שנעשו פופולריים מאד לאחרונה גובים מאיתנו לעיתים מחיר גבוה תמורת העמידות הארוכה שהם מספקים – השפתיים הופכות להיות יבשות, מקומטות ומתקלפות, והתופעה אף מודגשת במיוחד כאשר משתמשים בשפתונים בגימור מאט. לפיכך, חשוב להזין אותן בלחות עשירה לפני או אחרי משיחת השפתון.

OFRA Lipgloss Stick (108 ₪) הינו שפתון טיפולי שקוף לגמרי, המיועד לתקן מראה של שפתיים יבשות ומקומטות וגם להעניק להן נפח וברק עשיר.


פורמולת השפתון מבוססת על שילוב של שמנים צמחיים, ביניהם שמן אגוזים, שמן שקדים מתוקים ושמן חוחובה. כמו כן, ניתן למצוא בפורמולה תמציות מנטול שאחראיות על הענקת הנפח לשפתיים ובמקרה הצורך גם ריפוי לעור היבש והמתקלף.
מבחינתי, שפתונים עמידים הם מצרך חשוב לאורך כל השנה. כמאפרת, אני נתקלת בלקוחות שמודאגות בדרך-כלל שמא השפתון לא ישרוד עד סוף האירוע. לכן, חשוב לי מאד פקטור העמידות בשפתון, אבל לא פחות מכך חשוב לי שיקנה הרגשת נוחות למאופרת וכמובן שהגוון יהיה אופנתי ומחמיא.

סדרת השפתונים הנוזליים OFRA Long Lasting Liquid Lipstick (104 ₪) מציעה מבחר של גוונים מדהימים שיכולים להתאים לכל אחת. הם גם מאד נעימים על השפתיים ואפילו אפשר לומר שהם בלתי מורגשים כלל – ממש ללכת עם ולהרגיש בלי. הפורמולה שלהם מבוססת על סיליקון קוסמטי נדיף, תמציות בוטניות ורכיבי לחות שונים לצד פיגמנטים עשירים במיוחד המספקים כיסוי גבוה מאד כבר במשיחה אחת. גם האפליקטור שלהם מעניק חוויית שימוש קלה ונוחה ומאפשר הנחה מדוייקת של השפתון.




לגבי מבחן העמידות, לצערי, השפתונים הללו לא צולחים אותו. השפתון משאיר סימנים על ספל הקפה או על לחי "מנושקת". הוא גם לא שורד אחרי ארוחה (במיוחד כזו הכוללת מאכלים שומניים). במצבים אחרים, שלא כוללים אוכל ו/או שתיה, השפתון מחזיק מעמד לשעות ארוכות מאד וגם כשהוא דוהה מהשפתיים זה קורה בצורה אחידה דיה.

הקיץ, הצטרפו שני גוונים חדשים לסדרה:
Angels - גוון ניוד ורדרד, שייראה מושלם עם עיניים באיפור מעושן או על-גבי עור שזוף;
Mina - גוון סגול פטל עמוק עם טוויסט גותי, להשלמת מראה עיניים נקי.


טרנד פופולרי נוסף שתפס אצלינו תאוצה בשנה האחרונה הוא טרנד ההצללות וההארות. יש שיטה להצללות והארות "רטובות" שנעשית באמצעות מייקאפים כהים ובהירים או "יבשות" באמצעות פודרות כהות ובהירות. בשני המיקרים מומלץ להשתמש בפודרה בגוון צהוב בננה כדי להדגיש את האזור המואר ו"להחיות" אותו.

OFRA Luxury Translucent Highlighting Powder (180 ₪, 6 גר') הינה פודרה בתפזורת בגוון "בננה", המבוססת על מינרליים גרוסים בטחינה דקה לרמת HD.


הפיגמנטים הזהובים-צהובים שהיא מכילה מעניקים מראה מואר וחי לאיזורים מוצללים בפנים (למשל השקעים שמתחת לעין) או מדגישה איזורים מוארים (למשל עצם הלחי והרקה). המרקם שלה נעים וחלק הודות לחלקיקי המשי ואבקת הפרחים הנמצאים בפורמולה שלה. הפודרה משמשת גם לקיבוע האיפור למשך שעות ארוכות, אך יש להשתמש בה בכמות מבוקרת ובשימת לב כדי למנוע מראה צהבהב מידי.

את מוצרי Ofra Cosmetics ניתן להשיג באתר "גילטי", בביה"ס לאיפור ברחבי הארץ, אצל מאפרים, קוסמטיקאיות ומכוני ספא, או במשרדי היבואן הבלעדי בישראל: מיקיילה ביוטי בע"מ (טלפון: 1-700-706-646).

   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails