יום שלישי, 14 ביולי 2015

CLINIQUE New Eyes & Brows Products for Fall 2015

נראה כי מותג היופי קליניק החליט "לעשות לנו עיניים" והוא עושה זאת עם השקתם של מספר מוצרים חדשים להדגשת העיניים והגבות, שיצטרפו בסוף החודש למסקרה החדשה בסדרת ה- Chubby האהובה של המותג.



אז נכון שכולנו נשבנו בקסמם של המוצרים "השמנמנים" של קליניק, אבל עכשיו הגיע תורם של ה"רזים" בחבורה – Clinique Skinny Stick Eyeliners, סדרת עפרונות עיניים חדשה.

ולא סתם העפרונות בסדרה זכו לכינוי "סקיני" – הם באמת דקיקים מאד. למעשה, קוטרם קטן בכשליש מקוטר העפרונות המסורתיים שאנו מכירים. העובי, או ליתר דיוק, הדקות שלהם מהווה יתרון, בכך שהיא מאפשרת לנו לתחום את קו הריסים בצורה קלה יותר ולהעניק להם מראה מלא יותר, או סתם להאיר את העיניים בצבעוניות מקסימה.


העפרונות בעלי מנגנון מכני, שאינו מצריך חידוד, עם פיגמנט עז ומרקם רך שמחליק על העפעף ומאפשר שרטוט נוח גם בתוך העין (ב"קו המים"). בנוסף, העפרונות מוצעים במיגוון רחב של גוונים, אם כי חלקם במהדורה מוגבלת:

·         01 Slimming Black – שחור מבריק
·         02 Black Silver – שחור עם נצנצים כסופים
·         03 Slim Sable – חום מבריק
·         04 Olive-tini – ירוק זית מנצנץ
·         05 Skinny Jeans – כחול ג'ינס מנצנץ
·         06 Demi Grape – סגול כהה עם נצנצים כחולים
·         07 Angel Hair - לבן
·         08 Lemon Slice (מהדורה מוגבלת) - צהוב
·         09 Thin Mint (מהדורה מוגבלת) – ירוק בהיר מנצנץ
·         10 Wheat Thin (מהדורה מוגבלת) – ברונזה מבריק
·         11 Lanky Lapis (מהדורה מוגבלת) – כחול ים מנצנץ
·         12 Mini Moss (מהדורה מוגבלת) – חום כהה עם נצנצים ירקרקים

מוצר חדש נוסף לתיחום והדגשת העין שמציע המותג הוא Clinique Pretty Easy Liquid Eyelining Pen – אייליינר טוש, שמבטיח להעניק עיניים חתוליות בקלות ובדיוק מירבי.


האייליינר טוש בעל פורמולה המבטיחה שרטוט אחיד ומתמשך, פיגמנט עז ועמידות של עד 12 שעות, מבלי להימרח או להטשטש. בנוסף, הקצה המחודד והגמיש של האפליקטור שלו מאפשר לשרטט קו דק או עבה, התלוי בתנוחה בה הוא מוחזק. האייליינר מוצע בשני גוונים: שחור וחום.

גם הגבות לא מוזנחות כאן! עבורן מציע המותג את Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse ג'ל במרקם מוס לעיצוב וסידור הגבות.

המוצר בעל מברשת קטנה המיועדת לסרק, לעצב ולצבוע קלות את שיער הגבה. הגבה מקבלת מראה טבעי מלא יותר ומסודר. הפורמולה שלו דואגת לשמור על העיצוב למשך שעות ארוכות, מבלי להימרח.


מוצע בארבעה גוונים שונים:
·         01 Soft Blonde
·         02 Soft Brown
·         03 Deep Brown
·         04 Brown Black

כאמור, שלושת המוצרים החדשים אמורים לעלות על המדפים ברחבי העולם בסוף יולי – תחילת אוגוסט 2015.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails