יום חמישי, 21 בינואר 2016

YSL Le Cushion Encre de Peau SPF 23

מותג היופי הצרפתי היוקרתי איב סאן לורן מצטרף גם הוא לשגעת לטרנד "כריות המייקאפ" הקוריאניות ומשיק את Le Cushion Encre de Peau.



למעשה, המייקאפ החדש מהווה גרסה חדשה וניידת יותר של המייקאפ הנוזלי הקודם של המותג - YSL Fusion Ink Le Teint Encre De Peau Foundation, שהושק ב-2014 ומספק כיסוי מושלם ועמיד למשך 24 שעות עם הרגשה קלילה במיוחד על העור. בעוד שהמייקאפ הנ"ל היה ארוז במקור בבקבוקון זכוכית מלבני עם פקק מוזהב ואפליקטור מיוחד לפנים, המייקאפ החדש - Le Cushion Encre de Peau, מגיע באריזת "כרית" נוחה. אריזה זו מיועדת להפוך את עור הפנים לקנבס חלק ואחיד עם ברק מינימלי, ולהעניק לו מראה ותחושה רעננים, גימור טבעי ויתרונות טיפוח והגנה.


כשפותחים את אריזת המייקאפ החדש נגלית בפנים הכרית הספוגה במייקאפ הנוזלי. כאמור, הפורמולה שלו מבוססת על אותה הפורמולה של המייקאפ הקודם מ- 2014 והיא כוללת את אותו רכיב הליפופיל הפעיל, שפותח במקור על-ידי נאס"א ללכידת חלקיקים בחלל החיצון. רכיב זה סופח את משקלו פי ארבעה בסבום (חלב עור) ומצליח לשמור על מראה מאט עם הרגשת נוחות מושלמת למשך 24 שעות. חשוב לציין, שהפורמולה משלבת בנוסף ספקטרום נרחב של הגנה מקרינה ברמת SPF23 / PA++, מבלי להותיר סימנים לבנים על העור.


לאריזה מצורפת ספוגית הנחה אנטי-בקטריאלית נפרדת, האידיאלית להשגת גימור מושלם, טבעי, קליל ועמיד של המייקאפ על העור.

YSL Le Cushion Encre de Peau Cushion Foundation מוצע ב-6 גוונים שונים והוא יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מפברואר 2016.


3 תגובות:

  1. ראיתי באתר הבין לאומי של לוריאל(או האמריקאי או האנגלי) שגם הם הוציאו מייקאפ כרית. האם ידוע לך אם זה צפוי להגיע לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון מאד, לוריאל גם השיקו מייקאפ בגרסת ה״כרית״ בסדרת טרו מאץ׳. המוצר הושק קודם באסיה והחודש גם בקנדה. אני עדיין לא יודעת אם זה יושק גם בארץ ואם כן תחת איזו סדרה של לוריאל. בכל אופן, לנקום, איב סאן לורן ולוריאל שייכים לאותו ה״בית״, כך שהגיוני שהם ׳יעתיקו׳ רעיונות אחד מהשני. אגב, לפעמים אפילו מדובר באותה פורמולה עצמה שנמכרת תחת מותג יוקרתי ועממי כאחד, רק בהבדל גדול במחיר. ודי לחכימא ברמיזה...

      מחק
  2. אין מצב, עם היופי הזה, לא אעיז לגעת , חבל לאפסן במגירת חנוכה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails