יום ראשון, 22 במאי 2016

ג'יבנשי מציגים... מכונית החלומות

מותג היופי Givenchy חבר ליצרנית המכונית הצרפתית DS Automobiles (יצרני "סיטרואן") להשקת דגם במהדורה מוגבלת של DS3 Givenchy Le MakeUp – מכונית החלומות לחובבות האיפור!



המכונית הייחודית תהיה זמינה בשני דגמים: האצ'בק (3 דלתות) וקבריולט (גג נפתח) עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. לא פחות מ- 1,400 מכוניות כאלו יוצרו ע"י שתי החברות, כאשר 500 מהן מיועדות להימכר בבריטניה, 25 באיטליה והשאר יופצו במדינות אחרות.


עד כה, הכל נשמע רגיל לחלוטין, עד שנכנסים לתוך הרכב ומתרשמים מהעיצוב הפנימי שלו. במשענת היד המרכזית של הרכב מצוי תא נסתר, הכולל בתוכו קיט מוצרים של ג'יבנשי המכיל את המסקרה Noir Couture, פודרה Le Prisme Visage, לק בגוון סגול Whisper (מהדורה מוגבלת) ושפתון מסדרת Le Rouge של המותג. כמו כן, המכונית מצויידת במערכת תאורת לדים מיוחדת הממוקמת על שני מגיני השמש של המושבים הקדמיים, כך שיהיה קל להתאפר לפני היציאה לדרך או אחריה. בנוסף, השטיחונים ברכב נושאים את לוגו ג'יבנשי ולוח המחוונים שלו מגיע בגוון ורדרד.




כל דגמי ההאצ'בק של הרכב יגיעו בגוון חיצוני של לבן לשם (אופָּל) מאט כאשר הגג, צלחות הגלגלים ומראות הצד הינם בגוון קונטרסטי של סגול כהה (תואם לגוון הלק). לעומתם, דגמי הקבריולט מגיעים עם גג בד שחור רך ומסגרת סגולה. אגב, הלוגו של ג'יבנשי מופיע גם על דלתות הרכב משני הסוגים. כמובן, הרכבים מצויידים בנוסף בשכלולים ופינוקים שונים אחרים, כמו למשל: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינטש, פנסי לד אוטומטיים, מראות צד מתחממות ומתקפלות, חיישני חניה ועוד.




טיירי מטרו (Thierry Metroz) מנהל העיצוב של DS אמר: "ה- DS3 Givenchy Le MakeUp החדשה הינה מיזוג של המומחיות של שני מותגים מובילים. ג'יבנשי מגלם יוקרה מובהקת שכולה מודרניות ויצירתיות ובעיקר מחשבה רבה על חומרים טקסטורות וצבעים, בדיוק כמונו. יש לנו הרבה מן המשותף ואנו חולקים ערכים דומים."

ניקולא דג'א (Nicolas Degennes), מנהל האיפור האמנותי של ג'יבנשי, מוסיף: "חלמתי על מכונית שתהיה הולמת את היופי של הנשים. הן יהיו יפות כי הן יהיו ליד ההגה של ה- DS3 החדשה- רכב המאפיין תקופה זו. יפות בגלל צבעי האיפור, ההשתקפויות על הפנים. יפות בגלל העיצוב הפנימי הוורוד והמלא חיים."

ה- DS3 Givenchy Le MakeUp מוצגת בימים אלו ב- DS World Paris שבצרפת. מחיר הרכב ייחשף באירוע מיוחד שיתקיים בפריז ב-7 ביוני 2016, במהלכו יוצעו גם למכירה מיגוון ממוצרי האיפור של ג'יבנשי. אני רק תוהה לעצמי, אם מכונית כזו היתה מושקת בישראל, איך מוצרי האיפור שבתוכה היו שורדים את מזג האוויר הלוהט שלנו...


4 תגובות:

  1. פליז תגידי לי שהיא תגיע לישראל! אני צריכה אותה בחיי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח... כמו שכתבתי, לא נראה שהיא תגיע לארץ. ואם כן, איך מוצרי האיפור ישרדו בתוכה בחום הזה??!!

      מחק
    2. מה שכן, אני בהחלט רואה אותך נוהגת בה. היא תהלום אותך יפה!

      מחק
  2. מצחיק אבל מגניב לגמרי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails