יום שני, 19 במרץ 2018

בובי בראון משיקים אתר אונליין חדש ונקודות מכירה ברשת סופרפארם


מותג האיפור והטיפוח "בובי בראון" יוצא בשני מהלכים אסטרטגיים: השקת אתר קניות אונליין ישראלי ופתיחת עמדות מכירה מיוחדות ברשת ה"סופרפארם".



לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות "אסתי לאודר בישראל", בעלת המותג, המהלך הנ"ל מהווה צעד נוסף בהתפתחות המותג וביסוסו בישראל וכחלק משיפור השרות וחוויית הקניה של הלקוחות. מעבר ל-11 חנויות הרשת, יוכלו הלקוחות ליהנות כעת מהאפשרות לקנות גם באתר המותג בכל זמן ומקום, ללא תלות בשעות הפתיחה של החנויות ובמיקומן. גם הכניסה לרשת הסופרפארם תגדיל את הזמינות מבחינת פריסת נקודות המכירה בארץ.


אתר הקניות בשפה העברית יספק ללקוחות מידע אודות כלל מוצרי המותג, כולל פירוט גוונים, תועלות, גודל/משקל ואף אופן השימוש. כמו כן, ניתן יהיה למצוא באתר מוצרים בלעדיים וקולקציות מיוחדות שיושקו מעת לעת. אגב, באופן קבוע, ניתן יהיה להשיג את כל המוצרים החדשים של המותג באתר, טרם עלייתם על המדפים בחנויות. בנוסף, קניה באתר תעניק ללקוחות הטבות בלעדיות כמו הנחה של 15% בקניה ראשונה, מוצרים בגודל מיוחד בכל רכישה ומתנה בקנייה מעל סכום מסויים.

המוצרים ישלחו לכתובת הלקוחה באמצעות שליח, כאשר במהלך שלושה החודשים הראשונים להשקת האתר, המשלוח יהיה ללא עלות. לאחר מכן, החיוב יהיה בסך 15 ₪, או חינם בקניה מעל 149 ₪. חשוב לציין, כי ניתן להחליף או להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא בתוך 14 יום מקבלתו, באמצעות משלוח בדואר או באמצעות אחד מסניפי רשת "בובי בראון" ברחבי הארץ. כנגד ההחזרה ניתן יהיה לקבל החזר כספי.


כמובן, שהאתר אינו מחליף את המפגש של הלקוחה עם צוות אמני האיפור של המותג, אבל גם באתר יועמדו לרשותה כלים שונים שיוכלו לסייע לה, כמו כלי להתאמת מייקאפ, צ'אט עם מאפר, סרטוני הדרכה ואפילו אפשרות לקבוע פגישה אישית עם צוות המאפרים באחת מחנויות המותג. כמו כן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7696951 (בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00) לקבלת סיוע בהתאמה של מוצרים, פתרון בעיות טכניות וביצוע הזמנות טלפונית.


כאמור, יפתח המותג גם עמדות מכירה מיוחדות ברשת הסופרפארם, שישתרעו על שטח של כ-10 מ"ר. את העמדות יאיישו מאפרים מצוות אמני האיפור של המותג. בשלב הראשון יימכרו מוצרי "בובי בראון" בסניפי סופרפארם הבאים: ראשונים ראשל"צ, ביג כרמיאל, ביג באר שבע, קניון גירון אשקלון, הילטון אילת, דיזינגוף סנטר, מלחה ירושלים ושדרות ממילא ירושלים.

שימו לב, במקביל להשקת אתר האונליין השיק המותג גם את המייקאפ החדש והמדובר שלו - Bobbi Brown Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15. קבלו המלצה אישית ממני, והכניסו אותו ישר לסל הקניות שלכם. לא תתחרטו!



2 תגובות:

  1. מתי צפוייה להיות הפריסה בסניפי סופר-פארם?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails