יום שני, 17 בספטמבר 2018

AHAVA Apple of Sodom Collection


מותג הטיפוח הישראלי AHAVA, המוכר בכל העולם בזכות מוצריו הנפלאים, המכילים מינרלים מים המלח, מתכונן לאחת ההשקות הגדולות והחשובות שלו בשנים האחרונות – סדרת Apple of Sodom ("תפוח סדום").



הסדרה החדשה מתוארת כמהפכנית והיא מיועדת לטיפול בקמטים ובמיצוק העור. הפורמולה שלה מבוססת על תמצית רעלן דמויית בוטוקס, המופקת מפרי עץ "תפוח סדום" (הידוע גם בשם "פתילת המדבר הגדולה"). פיתוחו של מרכיב חדש וחזק זה הינו תוצאה של מחקר מקיף בן 4 שנים שנעשה במעבדות AHAVA.

AHAVA הינה חברת הקוסמטיקה הראשונה, המשתמשת בצוף החלבי המופק מבשרו של פרי "תפוח סדום", שהינו צמח אותנטי הגדל באופן טבעי באזור ים המלח. למרות הרעילות שלו, החומר החלבי מציג כמה תכונות ריפוי והוא מגן מפני גירויים בעור ודלקות. בשילוב עם מי ים המלח (מרכיב פעיל נוסף לטיפול בעור), תמצית ה"תפוח סדום" מפגינה תרומה פוטנציאלית לרווחת העור על-ידי שיפור ייצור האנרגיה בתאים, הגנה מפני דלקת ותמיכה במאזן המטריצה החוץ-תאית.


הסדרה החדשה של AHAVA מאמצת אסטרטגיה מודרנית נגד הזדקנות, המציעה לחימה בגורמים הביולוגיים להזדקנות, ברמה המולקולרית ומעבר להופעת הסימפטומים. כל אחד מארבעת המוצרים בסדרה נועד לצמצם את הנזק הנוצר מתהליכים טבעיים כגון דלקת וזיהומים, המהווים מתווכי מפתח של מסלולים שונים המוליכים להזדקנות העור.


כאשר קומפלקס "תפוח סדום" משולב עם האוסמוטר, רכיב פטנט של AHAVA, הוא מפעיל תאי גזע של "תפוח סדום" כדי לסייע לעור להלחם נגד לחצים חיצוניים היוצרים דלקת כרונית, אשר עשויה להאיץ את הזדקנות העור. התוצאה היא מראה עור צעיר יותר עם פחות קמטים וקווי מיתאר פנים מהודקים יותר.

הסדרה כוללת את המוצרים הבאים:

·       24-Hour Deep Wrinkle Cream – קרם לחות יומי המיועד לצמצם קמטים וקווים בעור;


·       Activating Smoothing Essence – סרום לחותי המיועד לרכך את העור;


·       Overnight Deep Wrinkle Mask – מסכת שינה במרקם ג'ל המיועדת לקדם את תהליך הריפוי הטבעי של העור;


·       Deep Wrinkle Filler – טיפול אנטי-אייג'ינג ממוקד למיזעור מיידי של מראה הקווים והקמטוטים.


הסדרה החדשה תהיה זמינה ברחבי העולם החל מאמצע אוקטובר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails