יום שבת, 15 בספטמבר 2018

MAC Powder Kiss Lipsticks


במהלך שבוע האופנה לאביב/קיץ 2019 שהתקיים ממש בימים אלו בניו-יורק, חשף מותג הקוסמטיקה MAC קולקציית שפתונים חדשה בשם Powder Kiss Lipstick, הכוללת לא פחות מ-16 גוונים ובעלת פורמולה מקורית לחלוטין!



שבועות האופנה מהווים הזדמנות טובה עבורנו להציץ לא רק אל מסלולי האופנה ולטרנדים שיכבשו אותנו בעונה הבאה, אלא גם אל מאחורי הקלעים – לשולחנות האיפור ולמוצרים החדשים שעושים "הרצה" לפני השקתם בחנויות. בתמונות מאחורי הקלעים של שבוע האופנה בניו-יורק שפירסמו מאפרי MAC בחשבונות האינסטגרם שלהם, נצפה הליין החדש של השפתונים, שמגיע במרקם קטיפתי פודרתי ופיגמנט רווי ובוהק. על-פי הפרסומים, השפתונים הללו עוצבו להעניק לשפתיים פוקוס רך של צבע בגימור מאט יחד עם הרגשת נוחות וקלילות מושלמת על השפתיים.



למעשה, השפתונים בסדרת Powder Kiss Lipstick מיועדים לסייע לנו להשיג את המראה הטרנדי של שפתיים מוכתמות, ללא גבולות ברורים – זאת אומרת, המראה ה"לא עשוי" המושלם. הפודרות הפיגמנטיות שמצויות בפורמולה הן אלו שיוצרות, למעשה, את האפקט המיוחד של פיזור וטשטוש הצבע באופן יפייפה.

השפתונים החדשים הינם ורסטיליים ומאפשרים לבחור בין מראה שפתיים עם צבע שקפקף וטבעי ועד לצבע נועז ותוסס. כדי להשיג מראה עדין יותר, יש להניח את השפתון באמצעות מברשת. למראה אינטנסיבי יותר, יש להניח את השפתון ישירות על השפתיים. כך או כך, המותג מבטיחים שהתחושה שתהיה לשפתיים הינה בדיוק כמו בשימוש בליפ באלם.


כאמור, הסדרה כוללת 16 גוונים:

·       A Little Tamed
·       Sweet
·       No Sugar
·       Style Shocked!
·       Sultriness
·       Burning Love
·       Shocking Revelation
·       Fall In Love
·       Mandarin O
·       Best Of Me
·       Influentially It
·       My Tweedy
·       Scattered Petals
·       Mull It Over
·       Lasting Passion
·       Devoted To Chili
·       Impulsive

ליין השפתונים החדש יעלה על המדפים ברחבי העולם רק באוקטובר 2018. בינתיים, מאפרי MAC, שהתנסו בהם בשבוע האופנה, לא מפסיקים להלל אותם בחשבונות האינסטגרם שלהם:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails