יום חמישי, 6 ביוני 2019

IL MAKIAGE Color Boss Master Palette


מותג האיפור "איל מקיאג'" משיק ליין חדש של פלטות צלליות נחשקות מסדרת Color Boss.



הליין החדש כולל 3 פלטות הרמוניות, כאשר כל אחת מהן מכילה צלליות עשירות בפיגמנט ובעלות מרקם היברידי חדשני, המשלב את כל היתרונות של מרקם פודרה, קרם ונוזל במוצר אחד.


כל פלטה מורכבת משמונה גוונים נבחרים מקולקציית צלליות Color Boss וכן מגוונים חדשים, שפותחו במיוחד ונאספו לכדי 3 פלטות הרמוניות:

·       פלטת מאסטר "הונדו פי" – מכילה גוונים חומים/ניודים
·       פלטת מאסטר "אקסטרא אפ" – מכילה גוונים סגלגלים/אפורים
·       פלטת מאסטר "טריט יו סלף" – מכילה גוונים ברונזה/חום אדמדם

בכל פלטה ניתן למצוא מגוון גימורים שונים: מט, גליטרי ומטאלי בסקאלת גוונים הנעה מבהיר עד כהה לשימוש כבסיס, נקודות אור, מעברים והצללות. תמהיל הגוונים הייחודי של כל פלטה מאפשר יצירת אינסוף מראות, החל ממראה טבעי, עדין ויומיומי ועד מראה דרמטי ונועז.


הפורמולה המהפכנית עשירה בפיגמנטים ובפנינים בריכוז גבוה במיוחד אשר מאפשרים קבלת גוון עז ועמוק, כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה, ללא צורך בשכבת בסיס וכן ברק עוצמתי שלא ניתן להתעלם ממנו. הצללית נותרת בוהקת ועשירה בפיגמנט לאורך זמן, לא דוהה, אינה יוצרת קמטוטים, קפלים או סדקים ובעלת עמידות גם במים וגם בזיעה.


המרקם הרך והקטיפתי מאפשר מריחה קלה ואחידה באמצעות מברשת או עם קצות האצבעות באופן יבש, או באופן רטוב להעצמת הפיגמנט ולהשגת תוצאה דרמטית עם אפקט של ברק מתכתי.


לכל הפלטות בסדרה אריזה קומפקטית יוקרתית, בעלת סגירה מגנטית וכן מראה מובנית לשימוש קל ונוח ולביצוע טאצ'אפים בכל מקום.


את הפלטות החדשות ניתן להשיג בכל אחד מ-42 סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ, במחיר מבצע מיוחד בסך 199 ₪ (במקום 339 ₪). שימו לב! המבצע תקף לחודש יוני 2019 בלבד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails