יום שני, 24 ביוני 2019

MAC x Mary J. Blige Lipstick


מותג הקוסמטיקה MAC משיק סדרת שפתונים חדשה בשם Love Me Lipstick. מדובר בשפתון בעל פורמולה חדשה וקלילה כאוויר, המבוססת על שמן ארגן ומספקת צבע רווי עם גימור סאטן רך ולחות לאורך כל היום. השפתון הראשון בסדרה נוצר בשיתוף פעולה עם זמרת ה- R&B ומלכת ההיפ-הופ מארי ג'. בלייג' (Mary J. Blige).



השפתון החדש שמשיקה מארי ג' בלייג' יחד עם MAC, מהווה ציון דרך מיוחד לשני הצדדים. כזכור, המותג חוגג 25 שנה להקמת קרן האיידס שלו- "ויוה גלאם", בעוד שבלייג' חוגגת 25 שנה לאלבום שלה- My Life. אגב, זו אינה הפעם הראשונה שהשניים משתפים פעולה ביניהם. בשנת 2000 בלייג' היתה שגרירת "ויוה גלאם".



הגוון של השפתון שבחרה בלייג' מכונה בשם "French Silk" (מהדורה מוגבלת) - ורוד בהיר עם תת-גוון אפרסקי וברק עדין והוא אמור להראות נהדר על כל גווני העור. השפתון מגיע באריזה בגוון שחור וורוד מדורג עם חתימתה של בלייג' מתנוססת עליה. "זה הזמן המושלם לעשות משהו כזה," היא אומרת. "והנה אנחנו עושים היום את השותפות הנהדרת הזו ובחרתי בליין ה- Love Me, כי זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו- אוהבת את עצמי."


אחרי שנים שנהגה להשתמש בשפתונים כהים, בלייג' בחרה דווקא בגוון ניודי עבור השפתון שהיא משיקה עם MAC. זה גם הגוון המועדף עליה בימים אלו: "זה אזור הנוחות שלי. לפעמים אני לובשת גם גוונים צבעוניים, אבל ניוד הוא הדבר בשבילי," היא מסבירה. "את לא מרגישה שאת עושה יותר מידי. את פשוט מרגישה בנוח. French Silk הוא גוון ניוד שצריך להיות לך סוג של ביטחון עצמי כדי ללבוש אותו."


השפתון של מארי ג' בלייג' זמין מה- 23 ביוני 2019 באתר האונליין האמריקאי של MAC. בהמשך הוא יהיה זמין גם במדינות אחרות בעולם, יחד עם עוד 23 גוונים אחרים שיושקו בסדרה במהלך הקיץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails