יום רביעי, 17 באפריל 2019

M.A.C. Viva Glam 25th Anniversary Lipstick


מותג הקוסמטיקה MAC מציין 25 שנים להקמת הקרן לסיוע לחולי איידס ונשאי נגיף ה-HIV ובני משפחתם, באמצעות השקת שפתון "ויוה גלאם" המקורי במהדורה מיוחדת.



כאמור, ב-1994 החל MAC את המאבק נגד המחלה עם השקתו של השפתון האייקוני "ויוה גלאם", ש- 100% מהכנסותיו יועדו לקרן הצדקה שנוסדה על-ידי המותג. להובלת הקמפיין הראשון נבחר הדראג קווין המפורסם רופול (RuPaul), שאף חזר לככב שוב בקמפיין "ויוה גלאם" בשנת 2013.


ישן מול חדש - רופול (משמאל) מול הארלו (מימין)

לציון המאורע המונומנטלי הזה בהיסטוריה של MAC, מחזיר המותג את שפתון "ויוה גלאם" הראשון, בגוון המקורי שלו – צבע אדום-כחלחל-חום מאט, אבל הפעם באריזת אספנות מיוחדת בגוון ארגמני מנצנץ. בנוסף, בחר המותג בדוגמנית העל ויני הארלו (Winnie Harlow) כדי לשחזר מחדש את תמונת קמפיין "ויוה גלאם" מ- 1994, בה כיכב בזמנו רופול.



הרעיון לבחור בהארלו כשגרירת ויוה גלאם החדשה הגיע לאחר שזו התחפשה בהלוואין האחרון לדמותו של רופול מתמונת הקמפיין המפורסמת, כולל לבישת בגד העור והמגפיים האדומים, והעתקה מדוייקת ומושלמת של התסרוקת, האיפור ותנוחות הגוף.



A post shared by ♔Winnie Harlow♔ (@winnieharlow) on

הארלו מצטרפת לנבחרת מרשימה של שגרירים ושגרירות "ויוה גלאם", ביניהם ניקי מינאג', ליידי גאגא, סיה, אריאנה גרנדה, ריקי מרטין, אלטון ג'ון, סינדי לאופר, בוי ג'ורג', ריהאנה ועוד רבים וטובים אחרים.

באמצעות הקרן שהקימה MAC גוייס עד כה סכום מרשים ביותר - סך של למעלה מ- 500,000,000 $, עבור 1,800 אירגונים שונים, התומכים ב-19 מיליון אנשים החיים או מושפעים מנגיף ה- HIV ומחלת האיידס. השנה מרחיב המותג את התמיכה שלו גם לאירגוני צדקה שונים המתמקדים בסיוע לנשים ונערות במצוקה ובתמיכה בקהילת הלהט"ב.

את שפתוני "ויוה גלאם" ניתן להשיג בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם ובאתר האונליין של המותג, תמורת סך של 93 ₪ (18.50 $).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails