יום שלישי, 2 באפריל 2019

סקירה: SR Cosmetics Golden Magnetic Mask


כשמדובר במסכות פנים מודרניות, אין כמעט שום דבר שחובבת מוצרי יופי המכבדת את עצמה, לא תהיה מוכנה לנסות! כבר שמענו על מסכות ששילבו בתוכם ריר של חלזונות, ארס דבורים, חומרים לטיפול בתסמינים של (לא עלינו) קלקול קיבה ואפילו טיפול בעלוקות מוצצות דם. הטרנד האחרון שהצטרף לרשימה הוא של מסכות הפנים המגנטיות. אמנם עדין אין לי אומץ לחוש מגע עלוקות על עור פניי, אבל שמחתי לקבל לידיי להתנסות את המסכה המגנטית Golden Magnetic Mask מבית SR Cosmetics.



הרעיון התאורטי, שעומד מאחורי מסכות המגנט הוא שהן משתמשות בחלקיקי ברזל כדי ליצור זרמים מיקרוניים בעור, המשפרים את זרימת הדם ומסייעים בתהליך הריפוי והשיקום של תאי העור המזדקנים. כמו כן, המגנט מסייע לנקות את הנקבוביות מלכלוך וזיהום שמצטבר בהן במהלך היום וגורם להזדקנות מוקדמת של העור.

אגב, השימוש במגנט כאמצעי טיפול הוא לא דבר חדש! זרמים אלקטרומגנטיים כבר מזמן מקושרים לריפוי פצעים ונחשבים כמסייעים לתיקון וחידוש עור פגום. אפשר אפילו לומר, שטיפול מגנטי קיים כבר אלפי שנים – זה היה אפילו אחד הטיפולים החביבים על המלכה קליאופטרה כנגד הזדקנות. אז מה שטוב לקליאופטרה, כנראה גם טוב לנו. בואו נבדוק!

המסכה המגנטית של SR Cosmetics מגיעה, למעשה, כחלק מערכה יוקרתית הכוללת בתוכה את המסכה עצמה בתוך צנצנת מרובעת (תכולה: 100 גרם) עם פקק מוזהב, ספטולה, מגנט עגול ושטוח ובקבוק טפטפת קטן המכיל בתוכו סרום שקוף עם פתיתי זהב (תכולה: 10 מ"ל).


כמו כן, לערכה מצורף דף הסבר בעברית, לפיו ניתן ללמוד שהמסכה מכילה רכיבי אנטי-אייג'ינג כמו מינרלים מים המלח, תמציות שמנים צמחיים (שמן קוקוס, שמן נבט חיטה ושמן חוחובה), ויטמינים פעילים (E, A ו- C) ונוגדי חימצון שונים לצד אבקה ממגנטת ואבקת זהב.

המסכה בתוך הצנצנת הינה סמיכה מאד ויש לה גוון מוזהב ירקרק כהה. על-פי ההוראות, יש למרוח אותה באמצעות הספטולה בשכבה דקה ואחידה על עור הפנים, להשאיר אותה למשך 5 דקות ולאחר מכן להסיר אותה באמצעות המגנט.


הנסיון למרוח שכבה אחידה באמצעות הספטולה לא ממש צלח, אבל מסתבר שהוא עדיף על-פני שימוש באצבעות הידיים. הסמיכות של המסכה הופכת את המשימה למעט מסובכת- מקומות שכבר הונח עליהם חומר, הוא פשוט התרומם ונדבק לאצבעות. בקיצור, השימוש בספטולה עדיף אם כי עדיין הכיסוי שהתקבל היה לא אחיד.

השארתי את המסכה על פניי במשך 5 דקות – הזמן המומלץ על-פי ההוראות. כדי להסירה, יש להשתמש במגנט שמצורף לערכה, לא לפני שעוטפים אותו בנייר טישו או פיסת בד דקה. לאחר מכן, ריחפתי עם המגנט העטוף מעל עור הפנים ומייד החלו לקפוץ חלקיקי ברזל קטנטנים מהמסכה ונצמדו למגנט המכוסה. זה היה ממש מגניב!



יש לציין, כי יש להחליף את הכיסוי של המגנט לעיתים קרובות מאד, מאחר והחלקיקים מכסים אותו במהירות. אגב, כדאי לעשות את החלפת הכיסוי בזהירות יתרה. רגע של חוסר תשומת לב מצידי הוביל לכך שהמגנט החשוף שאב אליו כמות קטנה של חלקיקים, שהמשימה להסירם ממנו היתה קשה מנשוא... שאר התהליך עבר כבר יותר בקלות, אבל לקראת הסוף, כשההתלהבות הראשונית עברה, זה הפך להיות קצת מייגע. אחרי כ-10 דקות "מיגנוט", העטיפה שעל המגנט נותרה "נקיה" כמעט לחלוטין ולא נראו עליה יותר חלקיקים. גם המסכה שנותרה על הפנים שינתה צבע והפכה להיות בהירה הרבה יותר. 

את המסכה שנותרה על הפנים לאחר הסרת האבקה המגנטית, יש לעסות אל תוך עור הפנים. החומר שנותר הוא רך ונעים, קצת שמנוני למגע (כנראה בגלל תמציות השמנים שבתוך הפורמולה) אבל נספג דיי מהר. מה שכן, כפות הידיים שלי נצבעו בגוון ירקרק מוזהב, שלאחר מכן נשטף בקלות במים. אגב, את שארית המסכה שלא הוטמעה בעור, יש להספיג בטפיחות קלות באמצעות טישו או מגבת.

כשלב אחרון בתהליך יש להשתמש בסרום המצורף לערכה. מדובר במוצר אנטי אייג'ינג שנועד לתמוך באיזון הלחות בעור, להפחית את תחושת היובש ולצמצם קמטוטים. כאמור, הסרום מגיע בבקבוקון עם טפטפת. הסרום עצמו שקוף והוא מכיל חלקיקי זהב- מרכיב הידוע בסגולותיו בטיפוח העור, לצד חומצה היאלורונית, ויטמינים ופפטידים.


המרקם של הסרום הינו כשל ג'ל סמיך ויש לו ניחוח נעים ועדין מאד. כנראה בשל סמיכות החומר, היה לי דיי קשה להוציא באמצעות הטפטפת את הכמות הנחוצה ממנו לשימוש. כדי להתגבר על הבעיה הזו פשוט השתמשתי בספטולה המצורפת לערכה. לאחר שהסרום נספג גם הוא (עניין של שניות אחדות), העור הרגיש רך, חלק ונעים למגע. כמו כן, גוון העור שלי הפך להיות בהיר ומואר יותר ונראה קורן מאד.

מחיר המסכה הינו 489 ₪ וניתן להשיגה אך ורק באמצעות קוסמטיקאיות מורשותת מבית SR Cosmetics (את הרשימה המלאה ניתן למצוא באתר החברה). אגב, אם שכחתי לציין, אז המסכה אמורה להיות מתאימה לכל סוגי העור. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני תחילת השימוש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails