יום שני, 27 בינואר 2020

Careline Splash Water Retain System Line


מותג הקוסמטיקה "קרליין" משיק את Splash Water Retain System – סדרת טיפוח חדשה ומרעננת, שמעלה מיידית ב-75% את רמת הלחות בעור. הסדרה כוללת מיגוון מוצרים, היוצרים מעטפת זמינה של לחות לאורך כל שעות היום והלילה.



סדרת "ספלאש" מבוססת על קומפלקס Water Retain System, המשלב 4 מרכיבי לחות פעילים יחד עם חומצה היאלורונית וקומפלקס ויטמינים החיוניים להגנה ושמירה על בריאות העור, מניעת נזקי חמצון, שמירה על אחידות הגוון וגמישות העור. מרכיבים אלו מעלים, כאמור, את רמת הלחות בעור באופן מידיי ב-75% ושומרים על רמת לחות פנימית גבוהה לאורך שעות. רמת הלחות הגבוהה מעניקה לעור לאחר המריחה תחושת רעננות לשעות ארוכות, מרקם חלק יותר, גמיש וקטיפתי למגע. 


בסדרה ניתן למצוא 4 מוצרים שונים, שמעניקים לעור הפנים מעטפת לחות כוללת במשך כל שעות היממה:

קרם לחות ליום Splash 20SPF (מחיר: 79.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם במרקם קליל המעלה את רמת הלחות בעור ב-75% מיד לאחר המריחה ומעניק הגנה ותחושת קרירות מרעננת. הקרם מונע נזקי חמצון, מחליק את מרקם העור ומסייע במניעת סימני הזדקנות מוקדמת. כמו כן, הוא מעניק הגנה מפני נזקי סביבה וקרינת UVB.


קרם לילה Splash (מחיר: 79.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם לשעות הלילה המעלה את רמת הלחות בעור ב-75% ומעניק לו הגנה ותחושת קרירות מרגיעה. הקרם מועשר בקומפלקס Matrixyl 3000 המסייע לשמירה על המיצוק והגמישות, ויטמין B3 וקפסולות של ויטמינים E ו- A, המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון, מחליקות את מרקם העור ומסייעות במניעת סימני הזדקנות מוקדמת. 


סרום Splash (מחיר: 79.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – סרום במרקם קרם-ג'ל, המכיל קומפלקס לחות פעיל, היוצר מאגר לחות מידי ומונע את התנדפות הלחות הטבעית. הסרום מועשר בוויטמין B3 וקפסולות ויטמינים E ו-A, המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון ומחליקות את מרקם העור; אלוורה ומרכיבי הרגעה מסייעים במניעת גירויים וסימני הזדקנות מוקדמים.  


קרם עיניים Splash (מחיר: 79.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – קרם לטיפוח אזור העיניים במרקם קרם-ג'ל מרגיע ומרענן. מכיל קומפלקס מרכיבי לחות, תמציות שיאה וחוחובה היוצרים מאגר לחות מידי. מועשר בקפסולות של ויטמינים E ו-A המתמוססות ונספגות בעור עם המריחה, מונעות חמצון, מחליקות קמטוטי יובש ומסייעות במניעת קמטי הבעה עמוקים. מכיל מרכיבים המרגיעים רגישות בעור ומאירים כהויות.


חשוב לציין, כי מדובר בסדרה המכילה מוצרים "נקיים" בלבד, המבוססים על פורמולות שאינן מכילות מרכיבים פטרוכימיים, צבעים סינטטיים, חומרים אלרגנים, גלוטן או פארבנים. כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, לא נוסו על בעלי חיים ומתאימים לכל סוגי העור.

את סדרת "ספלאש" של קרלין ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר החברה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails