יום שני, 9 בנובמבר 2020

TARTE Shape Tape Ultra Creamy Concealer

הקונסילר Tarte Shape Tape הוא אחד הקונסילרים הפופולרי ביותר בעולם. כעת הוא מגיע עם פורמולה חדשה לגמרי.


למותג האיפור Tarte ("טארט") יש כמה סוגי קונסילרים שונים, אבל הקונסילר Shape Tape כבש את אנשי המקצוע ולקוחות המותג ברחבי העולם, בזכות הכיסוי המדהים שלו. הבעיה, שהפורמולה שלו כבדה ומייבשת את העור. במותג החליטו לשנות את הפורמולה ולהציג את Tarte Shape Tape Ultra Creamy Concealer.

הקונסילר החדש מתואר כמתאים לכל סוגי העור. הפורמולה שלו מכילה קרם עיניים כדי לספק לחות עד 24 שעות, כך שהוא לא מייבש, לא הופך לקייקי ולא מדגיש קימטוטים בעיניים. הפורמולה שלו מחליקה על העור ומעניקה לו כיסוי מלא עם מראה טבעי לחלוטין ונוחות מקסימלית למשך 12 שעות.



הפורמולה של ה- Tarte Shape Tape Ultra Creamy Concealer עמידה במים והיא כוללת רכיבים כמו חומצה היאלורונית, תמציות צבר, ג'ינסנג, סקוולאן, עוקצנית, אבוקדו, מנגו וחמאת שיאה. רכיבים אלו מסייעים לשמור על הלחות בעור ומפחיתים מראה אדמומי.

הקונסילר מוצע ב-35 גוונים שונים, כך שסביר להניח שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה. כמו כן, הוא מגיע באריזה דומה לקונסילר המוכר, עם אפליקטור המאפשר הנחה ומריחה מדוייקת של חומר.




את Tarte Shape Tape Ultra Creamy Concealer ניתן להשיג כרגע רק ברשת QVC בארה"ב, אבל החל מאמצע דצמבר 2020 הוא יהיה זמין גם באתר של המותג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails