יום שני, 23 בנובמבר 2020

+DIADERMINE Lift

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE, שהושק לראשונה בישראל ב- 2018, מציג את Lift+ - סדרת טיפוח לעור הפנים,  הצוואר והעיניים, המבוססת על פורמולות איכותיות עם רכיבים ממקור טבעי.


בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של ביקוש למוצרי טיפוח, המשלבים בתוכם אחוז גבוה של רכיבים בטוחים ממקור טבעי. סדרת Lift+ של מותג הטיפוח הדרמטולוגי DIADERMINE מכילה פורמולות איכותיות עם לא פחות מ- 89% רכיבים ממקור טבעי. פורמולות הסדרה כוללות רכיבים צמחיים כמו קוואסיה, אמראה ואקמלה אולרסאה, המעניקים לחות עשירה לעור. יחד עם פרוטאין סויה, המסייע לשפר את מבנה הקולגן בעור ואוריאה השומרת את הלחות בעור.

הסדרה מיועדת בעיקר (אבל לא רק) לנשים בגילאי 35+ והיא כוללת 5 מוצרים:

LIFT + Capsules (מחיר: 79.90 ₪, תכולה: 7 קפסולות) – קפסולות למיצוק עור הפנים והצוואר. פורמולת הקפסולות פועלת באופן מיידי נגד קמטים וסימני עייפות, מרווה את העור בלחות ומעניקה לו גמישות ותחושה נעימה למגע.



LIFT+ Hydratant (מחיר: 59.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם יום, המעניק לעור לחות עשירה עד 48 שעות. בשימוש יומיומי העור נראה חלק, מורם ומוצק יותר. הקרם נספג במהירות ובקלות בעור, כשהוא מותיר אותו רך למגע ומשפר משמעותית את הגמישות שלו.



LIFT+ Protection Anti–Age Day Cream SPF30 (מחיר: 59.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם יום עם מקדם הגנה ברמה של 30SPF מקרינת UV ו- IR. הקרם בעל מרקם קליל הנספג בקלות בעור ומותיר אותו רך ומוגן לאורך זמן. בשימוש יומיומי, העור מרגיש ונראה מוצק ואלסטי יותר והוא מוגן ביעילות לאורך זמן.



LIFT+ Nutrition (מחיר: 59.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם הזנה ללילה במרקם עשיר וקטיפתי, הנספג בקלות ומותיר את העור רך למגע ובעל נראות מחודשת. בשימוש יום יומי, העור נראה מוצק ומורם יותר, רווי בלחות ומוזן באינטנסיביות. כמו כן, מפחית משמעותית נראות של קמטוטים וקמטים. 



Lift+ Eye Cream (מחיר: 59.90 ₪, תכולה: 15 מ"ל) – קרם עיניים למיצוק, המבוסס על קומפלקס פרו-קולגן המהווה פריצת דרך במיצוק העור. מכיל פורמולה עשירה המטפלת באזור העדין שמסביב לעיניים, מפחיתה נפיחות ומעניקה מראה עור חלק ומוצק יותר. הקרם משפר את רמת הקולגן בעור, מסייע בחידוש משמעותי של מבנה העור, מטפל במיצוק נגד קמטים ומראה עור עייף, מסייע בהפחתת כהויות ונפיחות מתחת לעיניים. המרקם של הקרם הינו קליל ונספג במהירות בעור, תוך שהוא מעניק לו אפקט מחייה באופן מיידי.



את סדרת Lift+ של DIADERMINE ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails