יום רביעי, 20 בינואר 2021

Bvlgari Allegra Collection

"בולגרי" משיקים את Allegra - אוסף בשמים צבעוני, המעניק למשתמשת אינספור אפשרויות של שילוב ניחוחות, בהתאם למצב הרוח שלה.


מתוך ההבנה, שאין שתי נשים דומות, לקח מותג היוקרה האיטלקי "בולגרי" את אוסף בשמי האו דה פרפריום שלו לגבהים חדשים עם קונספט חדש לחלוטין - #MagnifyForMore.



קולקציית הבשמים "אלגרה" של בית "בולגרי", נוצרה על-ידי הבשם ז'אק קוואלייה (Jacques Cavallier) על-מנת לבטא את הרגשות האיטלקיים התוססים והנועזים, באמצעות חמשת הניחוחות: Dolce Estasi, Fantasia Veneta, Fiori d'Amore, Riva Solare ו- Rock’n’Rome יחד עם חמש תמציות מעצימות מיוחדות, המכונות Magnifying ומיועדות לבניית רבדים נוספים. הוספת התמציות לבשמים מעניקה להם ויברציות חדשות ואפשרויות פיתוח נוספות – הכל תלוי במה שבוחרים: ברגמוט, מאסק, פצ'ולי, ורד או וניל.



Allegra Dolce Estasi ("זו חגיגה של מתיקות של פקעת המשפחה האיטלקית", ז'אק קוואלייה):

ניחוח פרחוני פודרתי, חלומי ומרגיע, המזכיר זכרון מתוק של מאפים איטלקיים. תווי המפתח של הניחוח הם הדרים איטלקים עדינים, עוקץ העקרב (הליוטרופ) ומאסק.



Allegra Fantasia Veneta ("זה כל התיחכום האיטלקי בבושם", ז'אק קוואלייה):

צ'יפרה חגיגית, המגלמת את ההילולה של המסיבה האיטלקית המדהימה ביותר. תווי המפתח של ההרכב הם: אפרסק אדום, פצ'ולי אינדונזי ווניל.



Allegra Fiori D'amore (זהו ורד אדום – רענן, קטיפתי ופירותי", ז'אק קוואלייה):

ניחוח פרחוני מפואר, המביע את השאיפה האוהבת, כאשר מקבלים זר ורדים ענק. תווי המפתח של הניחוח הם ורד טורקי, ורד בולגרי ופטל.



Allegra Riva Solare ("ריבה סולאר הוא חופשה איטלקית בלתי נגמרת", ז'אק קוואלייה):

ניחוח הדרי מנצנץ, המגלם את ההתרגשות הממריצה של נסיעה על הים התיכון. תווי המפתח של ההרכב הם: ברגמוט, פריחת התפוז, אוסמנטוס, תווי שמש, מנדרינה ומאסק



Allegra Rock'n'rome ("כמו הרגש במפגש ברומא", ז'אק קוואלייה):

ליקר פרחוני המבטא את ההגשמה של להיות יחד על מרפסת רומאית. תווי המפתח של הניחוח הם אוסמנטוס, משמש ובנזואין, הנתמכים על-ידי תווים מתובלים ועציים ונגיעה אוריינטלית חמה.



תמציות ה- Magnifying כוללות מרכיבים יקרים בהתאמה אישית, להעצמת הרגשות האיטלקיים המרהיבים. כפי ששמן מרמז, תמציות אלו מאד מרוכזות, עוצמתיות ותוססות. התמציות מוצעות בחמישה כיוונים ריחניים שונים, כל אחד מהם מעניק שכבה נוספת של תיבול לכל אחד מהבשמים באוסף:

Magnifying Bergamot (ברגמונט) – מרומם רעננות;

Magnifying Rose (ורד חושני) – ממקסם את הפרחוניות;

Magnifying Patchouli (פצ'ולי נועז) – מוסיף פן עצי מפתה;

Magnifying Vanilla (וניל מענג) - מביא התמכרות מפתה;

Magnifying Musk (מאסק מלטף) – מרומם את הנפש.




אחרי שמתבשמים בבושם המועדף מתוך האוסף, משפריצים מעל את תמצית ה- Magnifying כדי להוסיף לניחוח טוויסט בהתאמה אישית. על-ידי שינוי מספר השפריצים, ניתן לרבד את הבושם ואת התמצית בשפע של שילובים שונים כדי ליצור את הניחוח המותאם אישית.



כל אחד מהבקבוקים באוסף בשמי "אלגרה" מעורר את צבעו ורגשותיו העליזים של אורח החיים האיטלקי, תוך שהוא מוביל למסע ניחוח ייחודי, בעוד שבקבוקי ה- Magnifying מגיעים בעיצוב שכולו לבן.

אוסף הבישום Allegra של "בולגרי" הושק ממש השבוע באתר הרשמי של בית "בולגרי", והוא מוצע בגדלים של 50 מ"ל (263$) ו- 100 מ"ל (375$), כאשר התמצית מגיעה בגודל של 40 מ"ל (300$).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails