יום שבת, 16 בינואר 2021

KIKO Ray of Love Valentine's Day Collection

מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו" מוכן כבר לחגיגות יום האהבה הבינלאומי – הוולנטינ'ס דיי, עם Ray of Love - קולקציית איפור חדשה ליצירת מראות איפור מהפנטים ובלתי נשכחים.


האירוע הכי רומנטי של השנה מתקרב וזה הזמן לחשוב על לוק איפור זוהר במיוחד לכבודו. זוהר קורן, מרקמים חושניים ומפנקים וניחוחות רומנטיים חדשים הם האלמנטים שמרכיבים את קולקציית האיפור החדשה והחלומית של "קיקו" ליום האהבה 2021.

הקולקציה העשירה נועדה ליצור מראה פנים מלא והיא כוללת פלטות צלליות, אייליינר, מוצרי שפתיים, פריימר, פודרות ומים (מיסט) מבושם. אריזת המוצרים מהווה מזמור לכח האהבה, עם צבעי האדום והפוקסיה והעיטורים המתוקים בצורת לב.



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

Duo Eyeshadow Palette – פלטה הכוללת שתי צלליות בעלות מרקם חמאתי ופיגמנט עז. צללית אחת בגימור מאט והשניה בגימור מטאלי ומעוצבת בצורת לב. הפלטה בגודל המתאים לנשיאה בכיס והיא מצויידת במראה מובנית.

בקולקציה מוצעת הפלטה בשלושה שילובי גוונים:

·         Chemical Attraction – שילוב פרובוקטיבי של אדום נופך ושמפניה מוזהבת

·         Earthy Heart – שילוב מושלם של חום אדמה עם נחושת שימרית

·         La Vie en Ros – ורוד בהיר מאד וקר משולב עם ורוד בינוני חם מאט



Eyeliner In Pen – אייליינר דו-צדדי בעל שני קצוות שונים: קצהו האחד- אייליינר נוזלי עם אפליקטור עשוי לבד, המאפשר שרטוט מדוייק וחלק של קווים גרפיים; קצהו השני- עפרון עיניים, אידיאלי ליצירת מראה איפור מודגש או כטאץ' טבעי יותר. שני הקצוות הם בצבע שחור.



Sparkling Eye Top Coat – טופ-קוט גליטרי לעפעף, להוספת מראה זוהר. המוצר מגיע כפודרה קומפקטית, מועשרת בחלקיקי פנינה ופיגמנטים וניתן להשתמש בו לבדו- למראה רענן או עדין, או כטופ מעל צללית אחרת כדי להוסיף לה זוהר ובהירות. את ההנחה ניתן לבצע עם מברשת עיניים או באמצעות האצבעות, תלוי באפקט המבוקש.



Long lasting Lip Stylo – שפתון בגימור סופר-מאט ועמיד למשך 12 שעות, מבלי להמרח או לעבור כלל. למרות הגימור המאט, השפתון מרגיש נוח על השפתיים, הודות למרקם הקרמי שלו. כמו כן, יש לו ניחוח עדין של פריחת התפוז והוא מוצע בקולקציה בשמונה גוונים שונים:

·         Sophisticated Rose – ניוד ורדרד חם

·         Perfect Coral – ורוד קורלי עז

·         Life in Pink – ורוד כתמתם בוהק

·         Lovely Beige – ניוד בז'י חם

·         Universal Mauve – ורוד סגלגל מעודן

·         True Red – אדום שני

·         Sweet Cherry – אדום דובדבן

·         Elegant Burgundy – שזיף כהה



Long Lasting Lip Pencil – עפרונות שפתיים בגוונים תואמים לשפתונים בקולקציה. העפרונות מצויידים בפורמולה עמידה עד ל-12 שעות, עשירים בפיגמנט ובעלי מרקם קרמי נעים:

·         Sophisticated Rose – ניוד ורדרד חם

·         Perfect Coral – ורוד קורלי עז

·         Life in Pink – ורוד כתמתם בוהק

·         Lovely Beige – ניוד בז'י חם

·         Universal Mauve – ורוד סגלגל מעודן

·         True Red – אדום שני

·         Sweet Cherry – אדום דובדבן

·         Elegant Burgundy – שזיף כהה



Nourishing Lip Oil – שמן מזין ומטפח לשפתיים בעל גוון ורדרד עדין. הפורמולה שלו מועשרת בשמן פטל, שמבטיח רכות, חלקות ונפח לשפתיים. ניתן להניח אותו על שפתיים נקיות או מעל לשפתון ויש לו ניחוח וניל.



Sparkling Lip Balm – ליפ באלם מנצנץ בגוון ורוד ניודי עם מיקרו גליטרים. הליפ באלם, שמגיע באריזה בגווני פוקסיה וזהב ועם ניחוח של אבקת סוכר, מוכן לצפות את השפתיים בשכבה עדינה של בהירות ולהותיר אותן רכות וקטיפתיות.



Perfect Look Kit – קיט נפלא לאלו שרוצים להפתיע את בת הזוג שלהן: הקיט כולל כל מה שצריך ליצירת מראה ערב מושלם בכמה צעדים פשוטים – אייליינר דו-צדדי ושפתון. הקיט מוצע בשני שילובים:

·         Duo Eyeliner (אייליינר דו-צדדי) ו- Lipstick(שפתון) בגוון Universal Mauve

·         Duo Eyeliner (אייליינר דו-צדדי) ו- Lipstick(שפתון) בגוון Sweet Cherry




Radiant Blush – סומק אפוי, המגיע באריזה בגוון ורוד פוקסיה עם מראה מובנית. הגימור של הסומק חלק וקל לטשטוש. הפורמולה שלו מועשרת בשמן זרעי חוחובה עם אפקט הזנה וריכוך לעור, כך שהוא מרגיש מלטף ונוח ומתמזג באופן טבעי. הסומק מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·         Silky Mauve – ורוד סגלגל

·         Natural Biscuit – אפרסק



Radiant Highlighter – היילייטר אפוי בעל פורמולה המכילה חלקיקי פנינים מאירות ושמן חוחובה, שמעניקים לעור מראה זוהר עם הרגשת נוחות מושלמת. ההיילייטר מוצע בגוון אוניברסלי, עם בסיס בגוון שמפניה ו"ורידים" בגווני ברונזה וסגול. כמו כן, יש לו ניחוח פרחוני עדין.



Glowing Primer – פריימר שהוא גם סרום, המכין את העור לאיפור שיונח מעליו ומזין אותו בלחות עשירה. הפריימר נספג במהירות בעור ומעניק לו תחושה רעננות. הפורמולה שלו מועשרת בחמאת קקאו והיא מיועדת לשפר את העמידות של האיפור ולהעניק לעור מראה קורן.



Scented Mist – מיסט ריחני עם תווים של פצ'ולי, יסמין ופירות הדר. התווים הפירותיים מעניקים חיות ואנרגיה, בעוד שהתווים העציים והפרחוניים עוטפים את הגוף בחיבוק חם וחושני.



All Over Brush – מברשת פנים רב-שימושית בעלת ידית ארגונומית אדומה וסיבים סינתטיים רכים וצפופים. המברשת גזורה בצורה זוויתית, מה שהופך אותה למושלמת להנחת ברונזר, סומק או היילייטר.



הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails