יום חמישי, 25 בנובמבר 2021

Nivea Cellular Luminous630 Anti Spot

"ניוואה" מציגים את Nivea Cellular Luminous630 Anti Spot – סדרת טיפוח פורצת דרך לטיפול מתקדם בכתמים כהים ולמראה עור זוהר בתוך 4 שבועות!


צעירות רבות נתקלות בבעיית של הופעת כתמים כהים בעור הפנים, שקשה להתגבר עליהם. כתמים אלו הם, בדרך כלל, תוצאה של ייצור לא מאוזן של מלנין, שמצטבר בתוך העור ומופיע עליו בצורת כתמים כהים וגוון עור לא אחיד.

למרות שקיימת נטיה גנטית להופעת כתמים כהים, ישנן סיבות שונות נוספות להופעתם: הראשונה והנפוצה ביותר היא החשיפה לשמש. כאשר העור שלנו נחשף לקרינת השמש, הוא מייצר באופן טבעי מלנין, שעלול להתפזר בצורה לא אחידה. כמו כן, ככל שאנו מתבגרים, ייצור המלנין בעור שלנו הופך להיות פחות מדוייק ויכול לגרום להיווצרות של כתמים. גם חוסר איזון הורמונלי, למשל במהלך הריון או גיל המעבר, יכול לעורר ייצור יתר של מלנין. אגב, לפעמים כתמים יכולים להופיע גם כסימן לאחר דלקת חריפה בעור, כמו אקנה למשל.

מעבדות המחקר של "ניוואה" בחנו לעומק את תופעת הכתמים ואת הסיבה העיקרית להופעתם – האנזים שאחראי על ייצור המלנין. אחרי 10 שנות מחקר, הם מצאו את המרכיב פורץ הדרך Luminous630! ראשית, הם הצליחו ליצור מחדש במעבדה את האנזים האנושי האחראי על ייצור המלנין ועליו בדקו יותר מ- 50,000 מולקולות שונות. אחרי נסיונות מרובים, נמצא שמולקולה מספר 630 היתה המוצלחת ביותר מבחינת איזון הפיגמנטציה והפחתת כתמים. חוקרי המותג ראו במספר 630 את מספר המזל שלהם וכך נולד, למעשה, המרכיב פורץ הדרך שלהם - Luminous630.

ה- Luminous630 עובד ברמת התא, כשהוא מתמקד בשורש הבעיה ופועל בשני מישורים: מבהיר כתמים קיימים ומונע את הופעתם של כתמים חדשים. בשימוש מתמשך העור נראה אחיד וזוהר יותר.



סדרת Luminous630 של "ניוואה" מתאימה לכל סוגי העור והיא כוללת שני מוצרים: סרום (מחיר: 140 ₪, תכולה: 30 מ"ל) ותחליב לחות ליום (מחיר: 140 ₪, תכולה: 40 מ"ל).

הסרום מכיל את רכיב ה"לומינוס 630" בריכוז הגבוה ביותר שלו, יחד עם ויטמין E וחומצה היאלורונית. יש לו מרקם קליל ועדין והוא נספג במהירות בעור הפנים. בשימוש רציף, כבר לאחר 4 שבועות הכתמים על העור נראים בהירים יותר, ואחרי 8 שבועות העוצמה שלהם פוחתת בכ-50%.



תחליב הלחות "ניוואה סלולר לומינוס 630" הינו בעל פעולה משולשת: מגן מפני התכהות של כתמים קיימים, עוזר למנוע הופעת כתמים כהים חדשים ומסייע להאטת קצב הזדקנות העור. מלבד מרכיב ה"לומינוס 630", התחליב מכיל גם מקדם הגנה ברמה עוצמתית של SPF50, חומצה היאלורונית הפועלת ברמת התא, וויטמין E המעניק מראה עור אחיד. למרות העובדה שהתחליב מציע מקדם הגנה גבוה מקרינת השמש, המרקם שלו עדין וקליל מאד והוא נספג במהירות בעור, מבלי להותיר סימנים לבנים.


את סדרת Luminous630 של "ניוואה" ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails