יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

הראפר ליל נאז X הוא הפנים החדשות של איב סאן לורן

מותג היופי הצרפתי איב סאן לורן מינה את הראפר Lil Nas X כשגריר המותג החדש שלה. הקמפיין הראשון שלו יהיה לסדרת השפתונים Rouge Pur Couture: The Bold של המותג.


הזמר ליל נאז X אוהב להיות תמיד באור הזרקורים עם האמירות הפרובוקטיביות שלו והאישיות הגדולה והיוצאת דופן. כעת, עם ההכרזה על הצטרפותו לנבחרת השגרירים של Yves Saint Laurent Beauté פרופיל הכוכב שלו ממשיך לזרוח.

X ייצג את הטריטוריה האמריקאית של המותג, כדי לסייע לצרכנים להמשיך לראות ולאמץ את היופי שלהם מבלי להיות מוגדרים על-פי אמות המידה החברתיות. בתפקידו כשגריר הוא יתמוך ביוזמות חדשות של המותג – כולל איפור ובישום לגברים – תוך הופעה בפרסומות בארה"ב ובפיתוח תוכן אסטרטגי. כאמור, הקמפיין הראשון שלו הינו עבור סדרת השפתונים Rouge Pur Couture: The Bold והמסקרה Lash Clash.



ככל שתעשיית היופי ממשיכה לחוות ביקוש שוטף למוצרים המוכוונים יותר לגברים, שיתוף הפעולה החדש הזה בין X ואיב סאן לורן ביוטי הופך למתבקש ומאד הגיוני. X, מבחינתו, מבסוט מאד משיתוף הפעולה: "היה כייף מאד לעבוד על הקמפיין הזה עם YSL Beauté – הם מותג כל כך איקוני, ואני שמח להיות חלק ממשהו כל כך ייחודי ופורץ דרך בעולם היופי. תריעו ל-YSL על שחיבקה אותי ואת המחנה שלי ועל השינוי המעורר השראה לדור הבא של היופי."



גם בהנהלת איב סאן לורן מרוצים מאד מהבחירה בשגריר החדש: "ליל נאז X מגלם את החזון של YSL Beaut לעתיד תעשיית היופי: פורצת גבולות, ייחודית, לא מתנצלת, נועזת. הסינרגיה בין המותג לתשוקה הבלתי מעורערת של ליל נאז X לאינדיבידואליות היא ההשראה מאחורי השותפות הזו, בתקווה שהיא תעצים את הדור הבא של היופי."

הקמפיין בכיכובו של ליל נאז X יעלה בקרוב, כשבמקביל ישחרר הזמר "טראק חדש שלו, שטרם פורסם ומעולם לא נשמע לפני כן"...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails