יום שישי, 12 באוגוסט 2022

Flower by Kenzo L’Absolue

בית "קנזו" לא מפסיק להפתיע את קהל המעריצים שלו עם ההפתעות התכופות אך המענגות שלהם. הבית מציג כעת את Flower By Kenzo L'Absolue - חבר חדש במשפחה ההולכת וגדלה של אוסף הפרחים האהוב של קנזו.


פרח הפרג הוא האהוב ביותר בקרב אנשי "קנזו" והם חוגגים אותו עם האו דה פרפיום החדש לנשים. בושם זה נוצר ועוצב כדי ללכוד את רוחו של הפרח, הידוע בעלי הכותרת השופעים שלו ובלב האבקתי המשרה תחושת חיות. פרח זה מפזר את אבקתו לרוח, מרסס את העולם ומקסים אותו מחדש באלפי פריחות. עם הוויז'ן התוסס הזה בראש, הפך בית "קנזו" את החזון הזה למציאות ומגיש אותו בבושם החדש, שמזכיר את התנועה הזו.

הגרסה החדשה באוסף מתוארת כתוספת אינטנסיבית יותר, שחושפת כל היבט של האשה של Flower by Kenzo. מאסטר הבישום אלברטו מורילאס (Alberto Morillas) הרכיב ניחוח פרחוני מתובל, מכשף ומתוחכם, כשהאטרקציה העיקרית שלו היא הזעפרן. את המרכיב היקר הזה הוא שילב עם זר תוסס של פריחת התפוז וורד אבסולוט דמשקאי. תווי הבסיס פה מכילים וניל אפוף מאסק לבן ומזקק חושניות ממכרת.



הבקבוק של הבושם מכיל את הנוזל בגוון אפרסקי בהיר והוא מעוצב באותה צורה ייחודית לסדרה, עם הדפס הפרח באדום עז, שנישא על גבעול קליגרפי שחור לכל אורכו של הבקבוק. ובדיוק כמו הפרח האמיתי, הוא מרהיב למראה.



הפנים של Flower By Kenzo L’Absolue היא מסאמי שרלוט לבו (Masami Charlotte Lavault), מגדלת פרחים אקטיביסטית ומייסדת חוות הפרחים הראשונה בפריז, שהמטרה היחידה שלה הינה "להפוך את האקולוגיה לבלתי ניתנת לעמוד בפניה". זוהי גם הפילוסופיה מאחורי הבושם הזה- להדגיש את היופי שניתן למצוא בטבע עצמו.


את הבושם Flower By Kenzo L’Absolue ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות בשני גדלים שונים: 50 מ"ל אד"פ (מחיר: 409 ₪) ו-100 מ"ל אד"פ (מחיר: 569 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails