יום חמישי, 29 בספטמבר 2022

בית האופנה בלמיין וקונצרן אסתי לאודר ישיקו ליין איפור חדש

בית האופנה היוקרתי Balmain ("בלמיין", או למדקדקים בצרפתית- "בלמה") תופס תאוצה במלוא המרץ עם השקת Balmain Beauty. את המושכות של הפיתוח, הייצור וההפצה תופס קונצרן אסתי לאודר.


מוקדם יותר החודש, החלו השמועות על כך שמתנהלים מגעים בין קונצרן אסתי לאודר לבין Balmain בית האופנה היוקרתי הצרפתי, ליצירת ליין יופי חדש. כעת זה רשמי, אחרי ששני הצדדים חתמו על הסכם רשיון לפיתוח, ייצור והפצה של קו מוצרי יופי שיקרא Balmain Beauty. אגב, הצעד הנ"ל בא בעקבות התרחבות נוספת של Balmain לתחום היופי, אחרי שהשיקו את Balmain Hair Couture - מיזם חדש מטעמם לטיפוח השיער.

שיתוף הפעולה צפוי לצאת לדרך בסתיו 2024, במטרה לשנות את עולם היופי היוקרתי והקוטור באמצעות "עיצוב יוצא דופן, אומנות ייחודית ומחויבות בלתי מתפשרת לחדשנות".

"במשך למעלה מעשר שנים, צוות Balmain שלי ואני פורצים את הגבולות של מה שאפשר באופנה," אומר אוליבייה רוסטאן (Olivier Rousteing), המנהל הקריאטיבי של בית האופנה. "היינו נחושים לשקף את הדרך שבה הדור המגוון של היום רוצה לחיות ולהתלבש. אז, ברור, שלא היה שום סיכוי שאנחנו הולכים להתרחב לתחום היופי מבלי להבטיח שמצאנו בן זוג שמבין ושותף להשקפתנו. מההתחלה, הצוות בקונצרן אסתי לאודר הבהיר שהם תומכים בחזון הייחודי של Balmain, כמו גם במטרה שלנו לשבש את פרדיגמת היופי היוקרתי העולמי. כשאני יודע את זה – ובידיעה שאסתי לאודר היא מופת למצויינות – ובכן, אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד איתם."

קבוצת אסתי לאודר מינתה באופן מיידי את גיום ג'זל (Guillaume Jesel) לנשיא מותגים גלובליים, טום פורד ביוטי, בלמיין ביוטי ופיתוח עסקי יוקרתי. ג'זל יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהגת Balmain כדי לתרגם את החזון הקריאטיבי שלהם למותג יופי יוקרתי מנצח ברחבי העולם. בנוסף לאחריותו החדשה, ג'זל ימשיך למלא תפקיד מפתח ברכישות פוטנציאליות ואסטרטגיות השקעה לפיתוח עסקי היוקרה של קונצרן אסתי לאודר.

" Balmainואוליבייה רוסטאן הם כוחות חזון באופנה העולמית. אנו מצפים לעבוד איתם כדי להרחיב את היום של Balmain וליצור חלל חדש ביופי יוקרתי, המשקף בבירור את הרוח החזקה, המכילה וחסרת הפחד של המותג," אמר ג'זל.

כאמור, עד שיושקו המוצרים הראשונים בליין היופי של Balmain Beauty נאלץ לחכות עוד כשנתיים. בינתיים הציג אתמול בית האופנה את הקולקציה שלו לאביב/קיץ 2023, כשעל האיפור מאחורי הקלעים היו אמונים המאפרים של MAC Cosmetics מקבוצת החברות של "אסתי לאודר".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails