יום חמישי, 2 במאי 2024

Clarins Comfort Lip Oil Balm

שמן השפתיים האייקוני של קלרינס מוצע כעת בגרסת באלם - Clarins Comfort Lip Oil Balm, ולדברי המותג, זהו השילוב המושלם בין צבע לטיפוח!


ה-Comfort Lip Oil, שמן השפתיים של קלרינס, הפך כבר מזמן למוצר אייקוני, שמזין את השפתיים בלחות עשירה, מטפח ומגן עליהן וגם מעניק להן צבע עדין. כעת, כאמור, מציג המותג את ה- Comfort Lip Oil Balm – גרסת הבאלם של המוצר, שמעניק אפקט של שפתיי תינוק עם פורמולה הכוללת 99% רכיבי טיפוח.



המוצר החדש מהווה את המיזוג המושלם בין צבע וטיפוח, מבלי להתפשר על הזנה ונוחות: פקעת אמיתית של לחות, הזנה והגנה עם מרקם עדין שנמס אל תוך השפתיים. הפורמולה שלו כוללת 96% מרכיבים ממקור טבעי עם שלישיית שמנים צמחיים יעילה במיוחד: שמן וורדים התורם לרווחה ומזין את השפתיים; שמן חוחובה המסייע בהזנת השפתיים; ושמן אגוזי לוז המזין את השפתיים ושומר על הלחות שלהן. כמו כן, מכילה הפורמולה פפטיד שמנמן, שמעניק לחות לשפתיים וגורם להן להיראות מלאות יותר.


השפתיים מקבלות אפקט מיידי של שפתיי תינוק עם צבע אחיד וזוהר, המרקם שלהן הופך להיות חלק יותר ויש להן ברק גבוה עם אפקט של מראה שפתיים מלאות. יש לציין, כי המרקם של הבאלם הינו קליל מאד ואין לו תחושת דבקות. אגב, בשימוש מתמשך בבאלם, הודות לפורמולת הטיפוח הייחודית, השפתיים נראות טוב יותר יום אחר יום, אפילו ללא איפור.



הבאלם החדש מוצע בששה גוונים טעימים שונים עם ברק שאי-אפשר לעמוד בפניו:

·         01 Pale Pink

·         02 Pitaya

·         03 Lychee

·         04 Almond

·         05 Cherry

·         06 Fig




ה- Comfort Lip Oil Balm של קלרינס זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאמצע אפריל 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails