יום רביעי, 1 במאי 2024

M·A·C New Summer 2024 Eye Makeup

לקיץ 2024 משיק מותג הקוסמטיקה MAC מספר מוצרי איפור לעיניים:


 Stack Legit LiftMAC Mascara – מסקרת בסיס חדשה, שמספקת יתרונות טיפוח לריסים בנוסף לגימור איפור עיניים.



ה- Stack Legit Lift הינה, למעשה, מסקרת בסיס (פריימר) העושה שימוש בפורמולה ייחודית על-בסיס שמן כדי להקל על "הצמדת" המסקרה שתונח מעליה לריסים ותהפוך אותה לעמידה יותר. אבל לא רק! מסקרת הבסיס כוללת רכיבים שונים המטפחים ומחזקים את הריסים בכל מריחה ומריחה.



המברשת של המוצר עוצבה כך שתמתח את הריסים ותאריך אותם מבלי להותיר אפילו קווצה אחת בשורש. היא מסרקת את הריסים בצורה אחידה ומעניקה להם עיגול יפה שנמשך לאורך זמן.




MAC Stack Mascara – המסקרה הפופולרית של המותג, שמעניקה נפח, אורך ועיגול משמעותיים לריסים, מוצעת לכבוד הקיץ בגוון חדש: Chestnut Stack (חום ערמוני), שיעניק מראה טבעי ורך אבל עדיין יותיר רושם.





MAC Pro Brow Definer 1MM-Tip Pencil – עפרון הגבות בעל הקצה הדק ביותר בתולדות המותג, בגודל 1 מ"מ! הפורמולה שלו עמידה במים ובפני הכתמה, קשה להסרה ולמריחה ושומרת על מראה גבות מעוצב ויפה. בין הרכיבים שמכילה הפורמולה שלו, ניתן למצוא שמן קיק, שמן ארגן ושמן קוקוס שמטפחים את שיער הגבה וגם מעניקים חוויית שרטוט רכה וחלקה. בליין קיימים 14 גוונים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון שמתאים לה.





MAC Pro Locked Brow Gel – ג'ל שקוף לגבות, לשמירה על עיצוב הגבה במרקם רך. המברשת של הג'ל משמשת להענקת נפח ומראה מטופח גם לגבות דקות ודלילות.





כל המוצרים החדשים יהיו זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה- 14 במאי 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails