יום שלישי, 8 באוקטובר 2024

Halloween My Wish Eau de Parfum

הניחוח החדש Halloween My Wish Eau de Parfum מעורר את כוחן של משאלות ליבנו.


כאשר הרצונות העמוקים ביותר צצים, הם מסמנים את תחילתו של מסע לעבר גרסה אותנטית יותר של עצמינו. כך נולד My Wish, הניחוח החדש של בית הבישום Halloween, שנוצר כדי לאמץ את הקסם הפנימי ולחשוף את הגעגועים שמניעים אותנו. או דה פרפיום זה הופך לבן ברית מושלם עבור כל אשה שרוצה להגשים את חלומותיה.



My Wish לוכד את המהות של רצונות עמוקים ואישיים, אלה שרוטטים בתוכנו ומחכים לרגע הנכון לזרוח. זהו או דה פרפיום שמזמין אותנו להשאיר מאחור את מה שידוע ונוח, ולאמץ את החדש בעוצמה ובנחישות, כמו משחק של אור וצל, המסמל את השינוי האישי המתרחש כאשר אנו מקבלים את הרצונות הכנים ביותר שלנו.



פירמידת הריח של My Wish נבנתה בקפידה על ידי הבשמים דלפין לבאו (Delphine Lebeau) ודומיטיל מיכלון (Domitille Michalon). שניהם עבדו בהרמוניה כדי ליצור את הניחוח הזה והשיגו איזון בין מודרניות, תחכום ונשיות.

הבושם My Wish הינו ניחוח פרחוני פירותי גורמה. מהרגע הראשון, העסיסיות של דובדבן טרי חתוך נקלט, מלווה בעדינות של עלה סיגליות ואקורד פירותי של דומדמניות שחורות. הלב של My Wish נפרש עם זר פרחוני, שבו תווים של יסמין וגרדניה מביאים מגע חושני וזוהר. לבסוף, הניחוח מתיישב על בסיס מפנק של קרמל מלוח, שמחזק את ניגודי הריח עם מגע מתוק אך מתוחכם. פצ'ולי ואזוב מוסיפים ניחוח מסתורי ושובה לב.



תווים עליונים: דובדבן, עלה סיגליות, דומדמניות שחורות;
תווי הלב: יסמין, גרדניה;
תווי הבסיס: קרמל מלוח, פצ'ולי, אזוב

הבקבוק של My Wish לא רק מכיל את המהות של הניחוח הזה, אלא הוא גם יצירת אמנות בפני עצמה. צורתו המעוגלת מזמינה אותנו לגעת בו, לאמץ אותו ולהפוך אותו לשלנו. הכדור, המסמל את החיים ב-360 מעלות, הוא תזכורת לכך שמשאלות ליבנו נמצאות תמיד בהישג יד.



אחד המאפיינים הבולטים של העיצוב הוא הרבגוניות שלו: הפקק המוזהב שלו יכול לשמש גם כבסיס להעמדת הבקבוק, פרט המזמין אותך לשחק איתו, להפוך אותו ולחקור אפשרויות חדשות. עיצוב חדשני זה משקף את הטבע המשתנה והרב-גוני של הרצונות, ומאפשר לכל אישה להחליט כיצד לקיים אינטראקציה עם הבושם שלה, בדיוק כפי שהיא עושה עם חלומותיה.



את הבושם My Wish ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובחרות ברחבי הארץ, ובאתר הסחר Chozen (מחיר מומלץ לצרכן: 349 ₪ לתכולה של 100 מ"ל אד"פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails