יום שלישי, 8 באוקטובר 2024

True Story by Collagen Plus

המותג True Story מבית קולגן פלוס מציג מוצרי אנטי-אייג'ינג חדשים, מבוססי אחוז גבוה של קולגן, שפותחו בשיתוף עם חברת Gelita הגרמנית.


קולגן הינו חלבון עיקרי וחשוב מאוד בגוף האדם. הוא מהווה חלק חשוב במבנה השיער, העור, הציפורניים, העצמות והגידים שלנו. התפקוד המרכזי של חלבון הקולגן בגוף הוא, בין השאר, לשמור על העור גמיש וחזק. עור עם כמות גבוהה של קולגן שומר על ברק וצעירות ותורם לתפקוד תקין של התאים. למעשה, כ-70% מהעור שלנו מורכב מקולגן! לכן, אין זה מפתיע שהוא המפתח ליופי ולנעורים.

הקולגן הוא המרכיב העיקרי ב"דרמיס", השכבה שמעניקה לעור שלנו את הגמישות שלו. כחלק מאפקט האנטי-אייג’ינג של הקולגן, הוא מסייע גם במיצוק עור הפנים, הפחתת קמטים עמוקים והוספת לחות לעור. הוא מסייע לעליית רמות החומצה ההיאלורונית בגוף, עוזר לגוף לייצר קולגן נוסף שמחזק את העור כולו, ועוזר למצק את עור הפנים ולהפוך אותו לגמיש  וצעיר יותר.

החל מגיל 21 ייצור הקולגן החדש מתחיל לרדת, והקולגן הקיים מתחיל להתפרק, וזו הסיבה שהעור שלנו כבר לא גמיש וחלק כשהיה. עד שאנחנו מגיעים לגיל 60, יש לנו כמחצית פחות קולגן משהיה לנו בגיל 21, והיכולת של הגוף שלנו לייצר קולגן חדש יורדת ב-75%! לכן, עלינו להקפיד לצרוך קולגן – אם בדרך של מזון, תוספי מזון או מוצרי טיפוח מועשרים באחוז גבוה של קולגן.

מאז הקמתה ב-2012 ע"י רון ויינברג, חברת קולגן פלוס, המתבססת על טכנולוגיה מתקדמת ומחקר מדעי, החלה לייצר ולשווק מוצרי קוסמטיקה מבוססי קולגן, במטרה להעניק פתרון אמיתי לשיפור איכות החיים של לקוחותיה. לאחר מכן הרחיבה את פעילותה גם לתחומי תוספי התזונה וסוכריות גומי המועשרים כולם בקולגן.

החברה הקימה את המותג True Story, כשהמשימה שעמדה לנגד עיניה היא לחבר בין אנשים לבין הכוח המדהים של הקולגן הטבעי. מומחי החברה מחויבים ליצור שגרת בריאות זמינה, קלה לשימוש, ובעיקר - אפקטיבית. בליבה של משימה זו עומדת התחייבות החברה לאיכות ללא פשרות, תוך הפקדה על בחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, והתעקשות מקצועית שלכל מוצר ורכיב יהיה ביסוס מחקרי מדעי וקליני מוצק. זו הדרך של True story להבטיח שכל מה שהחברה מציעה באמת עושה את ההבדל. מוקד הייעוץ עומד לרשות הלקוחות, מעניק תמיכה מקצועית ומלווה כל אחד ואחת בדרך לתוצאות הטובות ביותר.

החברה משתמשת במוצריה בקולגן ייחודי בריכוז גבוה במיוחד, פרי פיתוח בלעדי של חברת Gelita הגרמנית, המובילה בתחום. קולגן זה, המהווה פטנט רשום, עשיר בפפטידים חיוניים שחודרים מעבר לשכבה העליונה של העור ומעוררים את התאים להתחדש ולייצר קולגן וחלבונים אלסטיים חדשים. התוצאה היא עור מלא חיוניות, מהודק ובריא יותר.

בין המוצרים שמציע המותג, ניתן למצוא:

Hello Sunshine (מחיר: 225 ₪, תכולה: 50 מ"ל):

קרם לחות ליום, במרקם עשיר ובעל אפקט מתיחה. מכיל 2.5% קולגן פפטיד, חומצה היאלורונית וחומרי הזנה מרוכזים, החודרים עמוק לרקמות העור וממריצים את התהליך הטבעי של ייצור הקולגן והאלסטן בתאים. הקרם מעניק לחות מתמשכת, מיצוק ואפקט הרמה. כמו כן, ויטמין C חזק מסייע בטיפול בכתמי פיגמנטציה, מעניק לעור מראה אחיד יותר ומגן מפני נזקי סביבה עתידיים.

בשימוש ממושך בקרם העור יהפוך להיות גמיש יותר, קמטוטים וקווים בעור יטושטשו והעור יקבל מראה זוהר, קורן ורענן יותר, כמו בנעורים. יש לציין, כי הקרם מתאים למגוון סוגי עור, אך מומלץ במיוחד לעור יבש או בוגר, הזקוק ללחות מוגברת ואפקט מתיחה.




Masquerade (מחיר: 225 ₪, תכולה: 50 מ"ל):

מסכת הזנה המעניקה לעור הפנים הזנה אינטנסיבית והתחדשות. מכילה 2.5% קולגן ייחודי, חומצה היאלורונית, חומצות אמינו ונוגדי חמצון. הפורמולה חודרת עמוק לשכבות העור, מעודדת ייצור קולגן טבעי, מספקת לחות מרבית ומסייעת בהפחתת סימני גיל. מעניקה לעור מראה בריא, קורן וצעיר יותר כבר לאחר שימוש ראשון.

כבר לאחר שימוש ראשון תחושו את העור רך ונעים יותר למגע, ואפילו מראה הפנים יהיה מואר ואחיד יותר. במהלך השבועות הבאים, הקמטים והקווים יתחילו להיעלם, והעור יחזור למלוא החיוניות והגמישות שהיו לו בעבר.




Unseen (מחיר: 225 ₪, תכולה: 30 מ"ל):

סרום המעניק לעור הפנים הזנה עמוקה וטיפול אנטי-אייג'ינג יעיל. מכיל 2.5% קולגן ייחודי מבוסס פטנט, חומצה היאלורונית, קומפלקס חומצות אמינו ונוגדי חמצון. הפורמולה חודרת עמוק לשכבות העור, מעודדת התחדשות תאים, מספקת לחות אינטנסיבית ומסייעת בהפחתת סימני גיל.

הסרום מכיל, בנוסף לריכוז הגבוה של 2.5% קולגן, גם כמות משמעותית של חומצה היאלרונית, היוצרים יחדיו מאגר לחות עוצמתי שנספג בעומק לתוך העור, מספק הזנה ומונע אובדן לחות. קומפלקס של חומצות אמינו מסייע בצמצום קמטים וקווים דקים, ואילו נוגדי חמצון מגוונים מחזקים את מבנה העור ומגנים עליו.

הסרום בעל מרקם קל שנספג במהירות, פועל כבסיס מעולה לאיפור, מעניק מראה חלק ואחיד לפנים ותורם לעמידות המייקאפ.




את מוצרי המותג ניתן להשיג באתר החברה או בטלפון: 1700-70-8004.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails