יום שני, 11 במאי 2009

L'OREAL PROFESSIONNEL מציגה: הנחושת הוא האדום החדש

הקיץ האדום חוזר ובגרסה שונה ממה שהכרנו עד היום- הנחושת הוא האדום החדש! אדום נחושתי - צבע המסמל את הנשיות החדשה הנועזת והמושכת. לוריאל פרופסיונל מציגה את העידן החדש בצבעי השיער - עידן הנחושת! בהשראת האלות ונוס ואפרודיטה המייצגות נאמנה את הנשיות, הסקסיות ואת "אימא אדמה". האדום הבוהק והצועק הופך לנחושתי, מעודן, אלגנטי ומתוחכם המשווה מראה עמוק וחושני המתבטא במשחקי גוונים זוהרים ומבריקים ועד מודגשים ועוצמתיים.

גווני האדום והנחושת היו מאז ועד היום פופולאריים בלבוש, באיפור ובכתר הראש - השיער. אלו צבעים נשיים, חזקים ועוצמתים, בולטים ובעלי אמירה אופנתית שלא ניתן להתעלם מהם ובכך מעניקים לאישה את האפשרות להיות מה שהיא רוצה - מנשית ועדינה ועד לאישה הנועזת. כאשר לכל אחת יש את קשת הגוונים האדומים נחושתיים שלה נוצר שילוב מעניין ומראה ייחודי. בגווני עור בהירים הגוון הנחושתי מעניק ניגוד מרשים, ואילו בגווני עור כהים הנחושת ישתלב להענקת מראה קלאסי ואלגנטי.

טכנולוגיה חדשנית- Rubilane מולקולה מתקדמת ביותר בתחום הגוונים העזים, תוצר פיתוח שארך כ- 5 שנים, החודרת ללב השערה ופועלת להבהרת השיערה מבפנים, כך שהשערה נצבעת מהשכבות העמוקות ובכך מאפשרת יצירת גווים אחידים, עמוקים וזוהרים.
בסדרה ניתן למצוא 5 גוונים חדשים במשפחת majirouge - גוונים נחושתיים ואדומיים בסדרת מג'ירל הקלאסית, ו- 5 גוונים במשפחת luocolor - צבע עם אופי, לברק יוצא דופן ומראה זוהר.

סדרת Rubilane majirouge מתאימה לאישה הקלאסית והאלגנטית בעלת טעם אופנתי. סדרה קלאסית אשר מציעה אפשרויות אינסופיות של גוונים עד להתאמת הצבע המושלם. על ידי טכנולוגיה חדשנית בפיתוח הצבע נוצר צבע אחיד, למראה מושלם תוך טיפוח ושמירה על בריאות השערה. צבעי השיער של מג'ירל רובילן מעניקים כיסוי של- 100% לשיער לבן, אשר מבוסס על מרכיב הפטנט הייחודי רובילן ומכיל שני רכיבים מטפחים פעילים נוספים המייצבים ומחזקים את השיער מבפנים - בעומק השערה, ומבחוץ - בשטח פני השערה.
Incell - ממלא, מגן ומחזק את החלק האמצעי של השערה, ו- IONENE G – הפועל לחיזוק, הגנה והחלקת שטח פני השערה. התוצאה המתקבלת היא גוון נחושתי אדום עמוק ומרשים ומראה זוהר לאורך זמן.



סדרת Rubilane luocolor מתאימה לאישה העכשווית, הקלילה, בעלת הסגנון הייחודי והמקורי אשר מעוניינת ב"שינויים מחושבים". סדרת גוונים של לואו קולור אשר מעניקה אפשרות לשינוי אולטימטיבי למראה זוהר ומלא ברק. הצבע מאפשר כיסוי של 70% שיער לבן ומבוסס על המרכיב המהפכני רובילן פיגמנט מהפכני המעניק גוון נחושתי אדום בשקיפות המאפשרת לשמור על מראה שיער טבעי תוך שינוי גוון השיער, והדגשת הגוון הקיים. בנוסף למרכיב המהפכני רובילן, הטכנולוגיה של לואו קולור משלבת רכיבים טבעיים לשמירה על בריאות השערה - טכנולוגיית NUTRISHINE עם שמן גלעיני ענבים הגורמים לאפקט של החזרת אור מתוך השיער ולהעצמת הברק לאחר הצביעה.
התוצאה שמתקבלת היא גוון נחושתי אדום, קליל זוהר וברק יוצר דופן.

את סדרת הגוונים החדשה רובילן - גוונים נחושתיים ואדומים, ניתן להשיג במספרות מורשות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails