יום שלישי, 19 במאי 2009

מאק - קולקציית Naked Honey


דבורים עושים את זה... עכשיו גם מאק עושה את זה! דבש, זה הסיפור! בעקבות מלכתם הנערצת, קליאופטרה, נהגו המצרים הקדמונים לרחוץ באמבט מלא דבש וחלב; אן, מלכת אנגליה, השתמשה בו כדי להחליק את שיערה כמשי; מיוון העתיקה ועד האימפריה הרומית, הדבש מעולם לא איבד את מעמדו המלכותי, תמיד זוהר בצבעו הענברי. הוא מלא חושניות, אבל ידוע גם כמה הוא יעיל ובריא...
מאק מציגה מהדורה מוגבלת ומיוחדת של קולקציית "Naked Honey" – שלושה היבטים של זהב, חמימות ומתיקות לגוף, מרובדים בשני בשמים – לחגוג את חייה הסודיים של מלכת הדבורים. גוונים משלימים של פודרות מאירות, צלליות וליפגלוסים הם הבאזזז הגדול לקיץ.


מה בקולקציה:

ליפגלוסים:
She’s a Star – זהב בהיר נייטרלי
Queen Bee - משמש בינוני ופנינה תלת-מימדית
Buzz - נחושת כהה ופנינה תלת-מימדית

צלליות:
Crème de Miel - צהוב בהיר-מוזהב
Pollinator - אפרסק אדמדם עם פנינה
Buckwheat - נחושת כהה ופנינה תלת-מימדית


פודרות מאירות:
פודרות מאירות שנוצרו במיוחד לקולקציה זו, עם תבליט מיוחד בצורת כוורת דבורים. מעניקות הארה וזוהר על עצמות הלחיים, עצם הגבה והכתפיים ובכל מקום אחר בגוף.
Honey Light - אפרסק מוזהב בהיר עם נצנוצים.
Golden Nectar - גוון קל של שיזוף מוזהב עם נצנוצי זהב.


Naked Honey Skin Salve - קרם רב-שימושי, בעל פורמולה המורכבת מדבש, שעוות דבורים אורגנית, שמן חמניות ומרכיבים טבעיים נוספים. הקרם בעל ניחוח דבש מעניק לחות באופן מיידי ועוזר לשקם את העור היבש. מתאים לשימוש בכל מקום בגוף.

Naked Honey Hand and Body Cream – קרם ידיים וגוף המכיל דבש, חמאת שיאה, ויטמין C ו- E. נספג בעור במהירות ומותיר את העור לח ורך.


Naked Honey Body Wash – סבון מרגיע לגוף המעניק לו לחות רבה, מועשר בתמציות של לבנדר, נרקיסים, יסמין ואגבה כחולה. חוויה מושלמת של חושניות, מרגוע וניקיון.

Creations: Naked Honey – מסע ארומטי בעקבות הניחוח המתוק בחזרה אל הפריחה המתוקה של הקיץ. בושם בעל ניחוח מתוק וסקסי לכל אורך הדרך.


Creations: Africanimal – ניחוח הפותח במתיקות מפתה מתובל במעט פלפל, ברגמונט ועץ. אורגיה ארומתית מתפרצת היוצרת ניחוח שכולו דבש, אבל רחוק מלהיות מתוק.


הקולקציה צפויה לצאת ב-11 ביוני ארה"ב, ובשאר העולם במהלך חודש יולי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails