יום שישי, 29 בינואר 2010

ורוד VS שחור

במסגרת ההשקה של קולקציית ""Glossy Blacks - צבעי שיער ביתיים בסדרת קסטינג קרם גלוס, חברה לוריאל פריז לבלוגרית "זרובבלה" (או בשמה האמיתי - אליזרין וייסברג), בעלת בלוג מוביל ברשת. זרובבלה ומותג צבעי השיער הביתי קסטינג קרם גלוס יצאו בפעילות ייחודית סביב קולקציית צבעי השיער "Glossy Blacks", במסגרתה עברה זרובבלה מהפך דרמטי ושינתה את שיערה מורוד, המהווה את סימן ההיכר שלה, לשחור בהשראת הקולקציה. כמו כן, צבע הבלוג שלה הפך מורוד לשחור.

שיתוף הפעולה יימשך כשבועיים במהלכם זרובבלה תשתף את גולשיה על איך זה להיות עם שיער שחור, תספר על ההתנסות במוצר, תפרסם צילומים שלה "לפני" - עם שיער ורוד, ו"אחרי" - בשיער שחור, ועוד אי-אלו חוויות נוספות.
כמו כן, יצטרפו לזרובבלה מובילות דעה ברשת הפייסבוק, אשר יפיצו את דבר הפעילות ויקדמו אותה בעמודיהן האישיים ומול החברים שלהן ברשתות חברתיות נוספות.

בסיום הפעילות, תחגוג זרובבלה את המהפך במסיבה גדולה שתתקיים ב- 4 לפברואר במועדון "ברזילי" בתל-אביב. קונספט המסיבה הוא "ורוד VS שחור", רחבת ריקודים ורודה עם מוסיקת פופ פרועה, מול רחבה שחורה עם מוסיקת אלקטרו. באירוע יהיה מתחם עם עמדת איפור ומאפרים מקצועיים של לוריאל פריז ובאיי המסיבה ייהנו מפינוקים ומתנות. המסיבה תצולם ותכניה יפורסמו בבלוג, ברשת הפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

לבלוג של זרובבלה: http://zroob.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails