יום ראשון, 17 בינואר 2010

לוריאל פריז GLOSSY BLACKS – ערכה ביתית לצביעת שיער

תם עידן השחור המונוטוני! חורף 2010 מביא את בשורת שחור המולטי טון: שחור-כחול, שחור-שוקולד, שחור דובדבן ושחור פחם.

לוריאל פריז מציגה את קולקציית "Glossy Blacks": צבעי שיער ביתיים בסדרת קסטינג קרם גלוס על טהרת השחור המולטי-טון, 4 גוונים חורפיים ודרמטיים: שחור-פחם, שחור-כחול, שחור-דובדבן ושחור-שוקולד. ערכת קסטינג קרם גלוס שואבת השראתה מעולם האיפור, ומסייעת בהבלטה והדגשה של צבע השיער כמו במייק-אפ לקבלת מראה טבעי, עם ברק כמו של גלוס. התוצאה- צבע שיער טבעי ללא אמוניה המעניק לשיער ברק של גלוס לאורך זמן.

קולקציית צבעי השיער הביתית "Glossy Blacks" נוצרה בהשראת הטרנדים החמים ב- 2010, כפי שנצפו על מסלולי התצוגות בערי האופנה המובילות – פריז, ניו יורק, לונדון ומילאנו. גווני השחור החדשים הם עמוקים והרמוניים יותר, עם נטייה לאפקט מולטי טון המעניק מסתוריות, רב-גוניות, תחכום והתאמה מושלמת לגוון עור הפנים, צבע העיניים וסגנון הלבוש. הצבע השחור כבר חד-מימדי, אטום ומשעמם, ב-2010 הוא הופך למחולל השינוי ומעניק לצבע השיער "אופי" ושיק מודרני:
שחור-פחם: שחור במראה דרמטי, רך וחושני, המעניק לשיער ברק מודגש. גוון השומר על הצבע הטבעי של השיער ומעניק לו עומק וזוהר (מס' 200).
שחור-כחול: גוון עמוק, אורבאני וזוהר במיוחד, מתאים לבעלות עיניים בהירות (מס' 210).
שחור-דובדבן: שחור במראה חושני וחם, המשלב נגיעות של גוון אדמדם. מתאים במיוחד לבעלות עיניים כהות (מס' 360).
שחור-שוקולד: גוון שחור רך וטבעי, עם נגיעות זהב, המעניק לשיער זוהר, חום ומראה בריא (מס' 300).


קסטינג קרם גלוס הינו צבע שיער גוון על גוון, ללא אמוניה ונטול ריח. למרות זאת, בדומה לצבע קבוע, הוא מאפשר ספיגה טובה יותר של הצבע והבהרה בגוון אחד ומספק שינוי פחות רדיקלי בצבע השיער המקורי, מעניק לו ברק וזוהר של גלוס ועמידות לאורך זמן ארוך יותר (עד 28 חפיפות). המרקם הינו אוורירי בניחוח פירות – מטשטש עד 70% שיער לבן.
התוצאה- הקשקשים העוטפים את השערה חלקים וסגורים, כך שקרני השמש מחזירות אור. השיער חוזר להיות "בתולי": מבריק, בריא וחיוני יותר.

סדרת קסטינג קרם גלוס כוללת 21 גוונים מבריקים במיוחד המגיעים באריזה חדישה ומקורית: "Hands Free Kit" (בלי ידיים...) - הערכה מגיעה עם שפופרת למריחה בבקבוק גמיש, מתאים ומדויק למינון התערובת הקרמית של המרקם. בנוסף מכילה האריזה זוג כפפות גומי ומסכה להשלמת הצביעה.

המחיר: 51 ₪
שימו לב - במהלך ינואר 2010, תימכר הערכה במחיר היכרות של 40 ₪ בלבד!
להשיג בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

לרגל השקת קולקציית "Glossy Blacks" של קסטינג קרם גלוס, כריסטוף רובין - המומחה של לוריאל פריז לצביעת שיער ביתית, מעניק טיפים ועצות לצביעה מושלמת:
לדברי כריסטוף רובין, מעצב שיער ו"אדריכל" הצבע של לוריאל פריז: "טרנד מראה השיער היום הוא להבליט את צבעו ויופיו של השיער הטבעי ולא להפוך אותו למשהו אחר. קסטינג קרם גלוס עם קולקציית "Glossy Black" הוא צבע המאפשר לנו להגשים את הטרנד".

השחקנית פנלופה קרוז מובילה את הקמפיין לקולקציית צבעי השיער "Glossy Blacks" של קסטינג קרם גלוס

* כאשר צובעים את השיער, יש להבטיח שהשיער בריא. ככל שהשיער מבריק יותר ובריא יותר, כך תוצאת הצביעה טובה יותר והצבע יישמר לזמן ארוך יותר.
* כאשר מורחים את הצבע בפעם הראשונה, יש למרוח את המוצר קודם על השורשים ואז מייד על הקצוות. במריחה השנייה, מאידך, יש למרוח את הצבע על השורשים ואז, במשך הדקות האחרונות של זמן השהיה, יש לפזר את הצבע על כל השיער ועל הקצוות.
* בעת שטיפת השיער בפעם האחרונה, מומלץ להשתמש במים קרים כדי להבליט את הברק. ניתן אף להשתמש בטיפות אחדות של מיץ לימון מהול במים קרים (מרחי רק על האורכים), כדי להחליק את קשקשי השיער ולהעניק לו גימור מבריק וזוהר.

לשאלות בנושא צביעת שיער ביתית, ניתן להתקשר למספר חיוג חינם 1-800-37-06-06, להשאיר הודעה ויועץ אישי של לוריאל פריז יחזור ללקוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails