יום שלישי, 19 בינואר 2010

Schwarzkopf חושפת באירוע יוקרתי את טרנד ה"אמזון" לחורף 2010

עשרות מעצבי ומעצבות שיער מובילים מכל רחבי הארץ התקבצו בשבוע שעבר (יום שני, ה- 11/1/10), במלון קראון פלז'ה בתל אביב, כדי ללמוד ולהתרשם מהמגמות החדשות באופנת השיער לחורף 2010, באירוע חשיפה ענק שערכה חברת Schwarzkopf ("שוורצקופף"), אחת החברות המובילות בעולם בצבעים ובמוצרי טיפול וטיפוח לשיער.

לרגל האירוע הנוצץ, הגיע לישראל המדריך הבכיר משוורצקופף גרמניה, דיטר מאייר, שהציג את קולקציית Essential Look החדשה מבית שוורצקופף. קולקציה זו, מכתיבה העונה טרנד חדש בעולם אופנת השיער, שקיבל את השם הייחודי – "אמזון"! טרנד זה שואב השראתו מהאמזונס ומשלב נגיעות של קז'ואל-רחוב עם אוונגרד.


דיטר מאייר בפעולה על הבמה

ההכנות לתצוגת האופנה המרהיבה, החלו כבר ימים רבים קודם לכן. צוות מוביל של מדריכים ומעצבי שיער של שוורצקופף, ביניהם: יאיר מנדל, משה שול, ניסו בר ושרון חן, עמלו על שיערן של קבוצת דוגמניות על מנת להכין את שיערן לקראת התצוגה ולקראת התספורות המיוחדות של מאייר. על האיפור היתה אחראית המאפרת, שולי הררי.

כל אחד ממראות השיער החדשים נחלקו ל"מראות גזירה" שונים, ואותן מראות גזירה זכו לקבל את השמות של הדוגמניות, עליהן הוצגו לראשונה אותן המראות.

המראה הראשון שנקרא "דארק אמזון" קיבל את שמות הגזירה: ג'ונה, אן-מארי ואיזבלה. האפיון של המראה בא לידי ביטוי במסתורין, יחד עם היכולת להפתיע באפקטים של צבע, המאפשרים גם מראה קלאסי וגם אופנתי.


המראה השני הוא ה-"אייטיז לאקס", שקיבל את שמות הגזירה: ג'ני, פלישיה וליז. המראה הינו המראה האיכותי והקלאסי של שנות ה- 80.


מראה נוסף הוא "שנות ה-40 הרומנטיות", והגזירות נקראות: קונליה ודיטה. האפיון של המראה הוא רומנטיות, חום, רכות וגמישות (מראה הגלים).




המראה האחרון שנקרא "אאוט אוף שייפ", קיבל שם הגזירה על שם הדוגמנית - מונה, ומשדר עכשוויות, פנטזיה וזרימה.


באירוע היוקרתי, הושקו 4 טיפולים חדשים ואקסקלוסיביים מבית שוורצקופף, המתבצעים במספרות ומותאמים באופן אישי לכל לקוחה. שניים מהטיפולים הינם מסדרתRepair ומיועדים לטיפול בשיער יבש מאוד ופגום, ושני הטיפולים האחרים הינם מסדרת Color Save ומיועדים לטיפול בשיער צבוע ובנזקי הסביבה:

Repair Rescue Amino Fortifier – טיפול המחזק שיער יבש מאוד, פגום, חלש ושיער שעבר הרבה טיפולים כימיים ומכאניים. זהו טיפול עמוק ויסודי המונע שבירת השערה על ידי החדרת פרוטאינים, פרו-ויטמין B5 וקראטין לקורטקס השערה. בטיפול זה נעשה שימוש בטכנולוגיה חדישה של 9 חומצות אמינו, המחזירה במהירות את האלסטיות והחוזק לשערה. התוצאה הינה של שיער בריא, זוהר ומלא רכות, לאורך זמן.
המחיר: 70 ₪ לצרכן, לשפופרת.


Repair Rescue Instant Repair Shot – משקם באופן מיידי שיער פגום ועייף מפעילות כימית רבה. מכיל קומפלקס BC Hairtherapy המועשר בפרוטאינים + Cura, החודרים לבסיס השערה ובונים אותה מבפנים. גם בטיפול זה נעשה שימוש בטכנולוגיה חדישה של 9 חומצות אמינו המחזירים לשיער את הגמישות ומחזקים את מבנה התאים. זהו טיפול מיידי ליצירת שיער בריא, חזק, גמיש ומועשר ברכות וכן בעל ברק מדהים הנשמר לאורך זמן.
מחיר הטיפול: 30 ₪.


Color Save Pre-Color Service – משקם במהירות חלקים פגומים לאורך השערה ויוצר אחידות במבנה השערה, בכדי להגיע לתוצאת צביעה שווה ואחידה לכל אורך השערה. מכיל קומפלקס קולור סייב ייחודי, פיגמנט ומורנגה אוליפרה, המגנים על השערה ועל הצבע מפני נזקי השמש והסביבה. טכנולוגיה המבוססת על חומצות אמינו, מחזקת את מבנה השערה הפנימי, משקמת תאים פגומים ומחזירה את החיות והאלסטיות לשערה. התוצאה היא של שיער בריא, חזק ועם צבע מלא ברק, הנשמר לאורך זמן.
מחיר הטיפול: 25 ₪.


Color Save Post-Color Service – טיפול להשגת שיער בריא, מלא חיות וזוהר הנשמר אורך זמן. סוגר את שכבת הקוטיקולה של השערה ומונע בריחת פיגמנטים של צבע כתוצאה מחום, מים קשים וזיהום אוויר. קומפלקס קולור סייב, המועשר בפרוטאינים וויטמינים, חודר לבסיס השערה ובונה אותה מבפנים. שימוש בטכנולוגיה חדישה של חומצות אמינו, המשקמת את גמישות השערה ומחזקת את מבנה התאים.
מחיר הטיפול: 25 ₪.

במראות השיער החדשים, עשה מאייר שימוש יצירתי בצבעי IGORA ROYAL החדשים מבית שוורצקופף, המכילים נוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער בצבע נהדר, בעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בצבעי השיער. סדרת צבעי השיער מתהדרת בשלושה סוגי פרוטונים החודרים לליבת השערה, משפרים את מצבה ומגנים עליה מקרינת השמש וזיהום האוויר. כמו כן, הם מכילים את צמח המורינגה אוליפרה (העשיר בחלבונים, סידן, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו), מופחתי אמוניאק ומכילים מרכיבים מזינים ומטפחים שונים יחד עם רכיבים נוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע וקבלת צבע טבעי.

כמו כן, מאייר השתמש בצבעי IGORA VIBRANCE – צבעי שטיפה מיוחדים הקיימים בקשת רחבה של 47 גוונים עשירים, המעניקים ברק וחיות לשיער (גם לשיער פגום וקצוות מפוצלים) ומרעננים שיער דהוי. צבעים אלו אינם מכילים אמוניה ומתאימים גם לנשים שרגישות לצבע. בנוסף, הם יוצרים אפקטים של גוונים בשיער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails