יום רביעי, 6 בינואר 2010

מראה שיער אוונגרד על-פי אבי מלכה לשוורצקופף

בפרוש השנה האזרחית החדשה, מעצב השיער אבי מלכה ל"שוורצקופף", בחר להציג מראה שיער אוונגרד ופורץ גבולות.
עיצוב שיער: אבי מלכה לשוורצקופף; דוגמניות: ג'ני אגליץ; צלם: אלון שפרנסקי; איפור: סוניה ספאדל

את השראתו למראה החדש, שאב מלכה מהאופנה המרהיבה של מעצבי העל, המככבת על מסלולי ההוט קוטור, בימים אלה. בתצוגות האופנה ניתן לראות שילובים קונטראסטיים של מראות שיער בגווני בלונד, בשילוב פריטי אופנה ואקססוריז שחורים. השילוב המנוגד, יוצר מראה חזק ודומיננטי.

במראה השיער החדש, עשה מלכה שימוש יצירתי בצבעי IGORA ROYAL החדשים מבית שוורצקופף, המכילים נוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער בצבע נהדר, בעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בצבעי השיער. סדרת צבעי השיער מתהדרת בשלושה סוגי פרוטונים החודרים לליבת השערה, משפרים את מצבה ומגנים עליה מקרינת השמש וזיהום האוויר. כמו כן, הם מכילים את צמח המורינגה אוליפרה (העשיר בחלבונים, סידן, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו), מופחתי אמוניאק ומכילים מרכיבים מזינים ומטפחים שונים יחד עם רכיבים נוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע וקבלת צבע טבעי.

לדברי אבי מלכה לשוורצקופף: "לרגל השנה החדשה, בחרתי הפעם להציג מראה עוצמתי, המסמל מבחינתי סיומה של תקופה והתחלתה של תקופה חדשה, שתבוא עלינו לטובה. השילוב בין הצבע השחור המסמל סוג של סיום וסגירת מעגל, לבין השיער בגוון הבלונד הבהיר, המסמל את השנה שבפתח... יוצר אווירה כללית של אופטימיות וציפייה לבאות".

תגובה 1:

  1. למה אין קישור לאתר של אבי מלכה אהבתי את התמונה
    תסרוקות כלה
    לכניסה לאתר http://www.avi-malka.com/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails