יום חמישי, 14 בינואר 2010

מותג האופנה "HDL דפנה לוינסון" מתגייס למען נפגעי רעידת האדמה בהאיטי


HDL דפנה לוינסון, חברת האופנה בבעלותם של דפנה וצביקה לוינסון, יוצאת במבצע רחב היקף לאיסוף ותרומת בגדים עבור ניצולי רעידת האדמה הקשה בהאיטי. בעקבות רעש האדמה לפני יומיים, מיליוני בני אדם במדינה הענייה נותרו חסרי כל והרשויות בהאיטי מעריכות, כי מאות אלפים איבדו את חייהם.

במסגרת מבצע איסוף הבגדים עבור הניצולים, שהחל אתמול, מזמינה הרשת את כל לקוחותיה להביא אל החנויות בגדים שאינם בשימוש, על מנת להעבירם כסיוע לניצולי רעש האדמה. בנוסף, הרשת תתרום מאות פריטים מתוצרתה, באמצעות משלחות סיוע ישראליות, שיצאו לאזור האסון בימים הקרובים. הרשת תהיה אחראית לאיסוף, ריכוז ושליחת הבגדים שייתרמו ליעדם.

צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלי חברת האופנה HDL דפנה לוינסון: "מצבם הקשה של מיליוני הנפגעים מרעידת האדמה בהאיטי הביא אותנו לפתוח במבצע מיידי לאיסוף בגדים עבור הניצולים, שעולמם חרב עליהם ברגע אחד. בימים שבהם אוכלוסייתה של מדינה שלמה חווה אסון בקנה מידה כל כך גדול, חובה על כל אחד מאיתנו להתגייס, לתרום ולנסות להקל, ולו במעט, את סבלם".

צביקה לוינסון, מנכ"ל החברה

עוד מוסיף לוינסון: "כל שאנו מבקשים מקהל הלקוחות שלנו הוא להגיע לאחת מ-21 החנויות שלנו שפזורות בכל רחבי הארץ, להביא בגדים ישנים שגם ככה אינם בשימוש, ואנו נדאג לאסוף אותם ולהעביר אותם ליעדם. כמו כן, אנו מבטיחים להרים תרומה יפה ולשלוח להאיטי כמות גדולה של בגדים ממפעלינו".

אגב, זוהי לא הפעם הראשונה בה מתגייסת הרשת למען אוכלוסיות חלשות או מטרות חברתיות חשובות. בעבר אספה הרשת בגדים למען ארגון איראני התומך בנשים וילדים שאין להם זכויות, חברה לעמותת אחת מתשע והקימה עימה פרויקט משותף, תרמה לנפגעות תקיפה מינית ועוד..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails