יום ראשון, 31 בינואר 2010

מבצעים לאוהבים

יום האהבה ויום האם, חלים השנה באותו מועד – 14/02/10. לקראת המאורעות הללו מוצעים לנו שלל מבצעים ברשתות השונות. ריכזתי עבורכם כמה מהם:

בסופרפארם:
הרשת מציעה מבחר סטים שונים במחירים מיוחדים, לרוכשים בתאריכים 11/02 עד ה-24/02:
- מארז AMOR AMOR של קאשרל, הכולל בושם 50 מ"ל ומיני גלוס במחיר 219.99 ₪.
- מארז SCARLETT של קאשרל, הכולל בושם 50 מ"ל ומיני גלוס במחיר 219.99 ₪.

- סט קרבטרי & אוולין, הכולל קרם גוף וג'ל רחצה, ב- 49.99 ₪ במקום 170 ₪.
- מאסק אויל קרם גוף ודאודורנט של ג'ייד ב- 69.99 ₪ במקום 192 ₪.
- סט איפור צבעי אמנות של ג'ייד ב- 39.99 ₪ במקום 115 ₪.
- סט איפור של קרליין ב-24.99 ₪ במקום 112 ₪.
- סט מי מיסטיק הכולל קרם גוף ודאודורנט של קרליין ב- 49.99 ₪ במקום 122 ₪.
- סט היפנוז סנס של לנקום הכולל א.ד.פ 30 מ"ל וקרם גוף 50 מ"ל ב- 129.99 ₪ במקום 320 ₪.

לאלה שמקדימים לרכוש מתנות כבר מהיום ועד ל-10/02:
- לנקסטר: 25% הנחה על מוצרי טיפוח ואיפור ובנוסף תיק יוקרתי בשווי 500 שקל מתנה בקנייה מעל 299 שקל.
- עד 50% הנחה על מגוון בשמים.
- הבושם החדש של ריפליי לאישה/גבר – ריפלי יור פרגרנס בהשקה בלעדית בסופר-פארם ובמחיר הכרות: 169 ש"ח 60 מ"ל לאישה או 75 מ"ל לגבר.

כמו כן, החל מהיום, לקראת יום האהבה, מציע מותג "לייף" ג'ל רחצה רימונים במהדורה מוגבלת במחיר 9.99 ₪ במקום 27.99, בקניית 6 מוצרים ממגוון החנות. הג'ל המפנק מועשר בתמצית רימונים ובעל ריח נעים.


במשביר לצרכן:
לרגל ולנטיין דיי (יום האהבה), יוצאת רשת המשביר לצרכן במהלך חודש פברואר במבצע יופי וטיפוח, במסגרתו תעניק 40% הנחה על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח של לוריאל פריז.
המבצע מתקיים בכל סניפי הרשת, בחל מה-02/02 ועד ה- 28/02 והוא כולל: שפתונים, מסקרות, עפרונות שפתיים/עיניים, פודרות, סמקים, מוצרי טיפוח לפנים ועוד.


גם בדיזינגוף סנטר חוגגים את יום האהבה:
לרגל יום האהבה יתקיים בדיזנגוף סנטר יריד וולנטיין, שיציע מתנות ליום האהבה. היריד יתקיים בתאריכים 12.2.10 וב- 14.2.10 בגשר דיסקונט בקומה השנייה. החלל יקושט ברוח חג האהבה ובדוכנים יוצעו למכירה מתנות רומנטיות ומתנות נוספות. כך לדוגמא, בדוכן של "בודי שופ" ניתן יהיה למצוא מארזים של קרמים למסאז', שמנים ונרות. בדוכן של "קנדילנד" ניתן יהיה לקנות עציצים של שוקולד, שיפודי לבבות, וורדים משוקולד, קופסאות לב עם ממתקים בובות עם סוכריות לב ועוד.

גם הנשים, המחפשות מתנה לגבר, יוכלו למצוא את מתנות חנות "לגבר", כמו למשל כריות עיסוי לצוואר עם חיבור לרמקולים, פסלי כלבים עם הכיתוב – כלב מי שלא אוהב אותך, מחזיקי מפתחות בעלי מדליות עם כיתוב בנושא אהבה ועוד.
אחד הדוכנים יציג למכירה מוצרים שונים ומגוונים הקשורים באנימציה ובקומיקס יפני, כמו לדוגמא: ארנקים, כריות, מחזיקי מפתחות, קלמרים, תיקים, בובות, סיכות ופוסטרים.

במקום יהיו דוכנים נוספים, כמו דוכן כרטיסי ברכה של תערוכת האיורים "מה זאת אהבה?" המוצגת בסנטר לרגל חג האהבה. בדוכן ימכרו כרטיסי ברכה עם הדמויות המוצגות בתערוכה, הנותנת מענה מאוייר וקליל לשאלת השאלות: מה זו אהבה. גם "נטוראליס" יציבו ביריד האהבה דוכן לממכר קרמים לפנים ולעיניים ותוספי תזונה לנשים.
מעצבת התכשיטים יעל, תעצב במיוחד ליום האהבה תכשיטים בצורת לבבות מגולדפילד ואבני סברובסקי, אותם תוכלו למצוא ביריד.

מי שרוצה להצהיר על אהבתו בדרך מקורית במיוחד, בוודאי יאהב את הדוכן של "קרייזי שופ", שמציגה כוכב אהבה רומנטי במיוחד. הכוכב ירשם בקטלוג העולמי של International Star Names ולרוכש המאושר יינתנו תעודות המעידות, כי שם הכוכב שונה ומדריך לכוכב האישי הכולל ריכוז נתונים שלו כמו מפות אסטרונומיות, מדריך מציאת כוכב הצפון ומילון מונחים אסטרונומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails