יום שלישי, 5 בינואר 2010

מייבלין ניו-יורק משיקה את Pulse Perfection - מסקרה רוטטת חדשה

שנים של מחקרים טיפולוגיים על ריסים, איסוף מידע ומומחיות ביצירת נוסחאות למסקרות מובילות, הביאו את מייבלין ניו-יורק, להשיק את פולס פרפקשן - מסקרה רוטטת, המשלבת טכנולוגיית רטט מתקדמת עם פורמולה ייחודית ליצירת מראה ריסים מלא, נקי ומוקפד. פעולת הרטט מחקה את תנועת ה"זיג זג" של המאפרים המקצועיים בעת מריחת המסקרה ומסייעת להגיע לתוצאה של ריסים מושלמים במהירות וללא מאמץ.


המסקרה בנויה בטכנולוגיה המאפשרת שבע פעולות מתואמות בו זמנית. הודות לנוסחה ורכיבים פעילים בשילוב עם מברשת פולימרים (רשומה כפטנט) ומנוע חזק, ניתן להגיע לתוצאות מקסימאליות נטולות טעויות ומאמץ:
עיבוי חושני - תנועת הרטט של המברשת יוצרת אנרגיה עדינה הבונה את נפח הריס;
אורך מרשים - רכיבים מאריכים ומותחים בפורמולה מנוצלים במלואם באמצעות המברשת, ותוך כדי מריחה מגיעים עד למעבר לקצה הריס;
הפרדה חלקה - הודות ל-7,000 רעידות בכל דקה, תחליבי השעווה והשמנים מוחלקים ויוצרים מרקם קרמי המסייע ב"פתיחת" הריסים ועיצובם המושלם;
צבע אינטנסיבי - רעידות המברשת מפזרות בעדינות את הצבע באופן אחיד, כדי לנצל כל פיגמנט ולהעצים את עוצמת הצבע;
סלסול מעוצב - פעולת הרטט "משדלת" כל ריס להתרומם ולהתפתל באופן שווה, כשהוא נעטף בשכבה שמקבעת את הסלסול ובשעווה שמעצבת ומחזיקה את הסלסול במקומו;
זוהר בריא - שמנים מטפחים ופיגמנטים אינטנסיביים משיבים את הזוהר והברק לריסים. הפעימות המועברות לריסים ע"י פעולת הרטט, מבטיחות שהשמנים ייצרו שכבה מגנה סביב הריסים למראה בריא. בנוסף, קיימת במסקרה פונקציה של בקרת כמות השומרת על צמיגות החומר;
יישור מושלם ללא גושים - רכיבים נוגדי גושים בשילוב עם הרטט מפרידים ומגדירים את הריסים. מברשת הרטט עושה שימוש בתנועות אופקיות זעירות כדי למרוח את המסקרה בצורה שווה ולמנוע גושים למראה אחיד.


כיצד להשיג את המראה המושלם - הוראות שימוש:
יש להחזיק את מברשת המסקרה בצורה אנכית, ובו זמנית ללחוץ מעט כדי להפעיל את הרטט. לעיצוב הריסים העליונים, יש להשתמש בתנועה המוכרת - מהשורש לקצה, תוך כדי לחיצה על לחצן הרטט. תנועת ה"זיג זג" מסייעת בפיזור אחיד של המסקרה משורש הריס ומונעת גושים. ליצירת מראה דרמטי, יש "למתוח" את הריסים מעט הצידה ולמשוח מסקרה בדגש על הצדדים, להוסיף עפרון שחור בחלק התחתון וצללית מטושטשת בזווית. ניתן לסרק את הריסים עם המברשת משורש הריס העליון ועד לקצהו, לקבלת מראה מודגש ומועצם יותר.

הנה סרטון (באנגלית) שמדגים זאת בצורה הטובה ביותר:


מסקרה רוטטת פולס פרפקשן מגיעה בגוון שחור.
המחיר: 125 ₪.

שימו לב!! במהלך ינואר 2010 תימכר המסקרה במחיר מבצע של 75 ש"ח בלבד. להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו- פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails