יום שלישי, 19 בינואר 2010

רוצים ריטוש חינם לתמונת הפייסבוק שלכם?

המותג וישי עולה היום (יום ג', 19/01/10) בקמפיין אינטרנט ייחודי אינטראקטיבי, לרגל השקת סדרת הטיפוח אקוואליה אנטיאוקס, תחת הסיסמה "באינטרנט אפשר 'לשפץ' את הפנים בקלות, אבל בחיים האמיתיים את זקוקה לסדרת אקוואליה אנטיאוקס של וישי". הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים וימשך שבועיים ימים.

במסגרת הקמפיין, מוזמנות הגולשות להעלות תצלום פורטרט שלהן לאתר האינטרנט הזמני של וישי, ובתוך 48 שעות לקבל אותו משופץ ומרוטש באופן מקצועי בפוטושופ, כך שיוכל לייצג אותן במיטבן ברחבי הרשת - בכרטיס האישי שלהן ב"פייסבוק" או ברשתות חברתיות אחרות, באתרי היכרויות או בבלוגים שלהן. בנוסף מוצע לגולשות קופון הנחה לרכישת מוצרים בסדרת אקוואליה אנטיאוקס בסך של 25 שקל. הנחה זו מתווספת להנחת היכרות בשיעור של 30% שניתנת ברכישת מוצרי הסדרה בתקופת ההשקה.

"הקמפיין נתפר במיוחד לקהל היעד של הסדרה, נשים צעירות בנות 25-35, ותוכנו ממחיש היטב את היתרונות הייחודיים של סדרת מוצרי AQUALIA ANTIOX, למניעה ולתיקון הפגמים הנגרמים לעור כבר בגיל מוקדם כתוצאה מחשיפה לרדיקלים חופשיים", מסבירה סיגל אדלר – מנהל השיווק של וישי בישראל. "מסקר שערכנו על הרגלי סגנון החיים של הנשים המאפיינות את קהל היעד, גילינו שהגלישה באינטרנט, ובעיקר ברשתות החברתיות ובאתרי היכרויות, תופסת חלק משמעותי ביותר בחייהן".

סדרת אקוואליה אנטיאוקס מסייעת בהשבת המראה החיוני והרענן שנשחק בגיל מוקדם כתוצאה מפגיעות יומיומיות של רדיקלים חופשיים בתאי הגזע של העור. היא מקנה לעור לחות מתמשכת למשך 24 שעות, תוך טיפול מקיף לתיקון הפגמים שנגרמים לו מחמצון יומיומי באמצעות קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי.



סדרת אקוואליה אנטיאוקס כוללת 4 מוצרים: קרם לחות למראה עור אחיד, תכשיר טיפולי אינטנסיבי להחלקת שטח הפנים, תחליב לחות יומיומי להקניית ברק טבעי וסטיק לאיזור העיניים להפחתת סימני עייפות. הסדרה מבוססת על נוסחת פטנט של וישי, Citrus Polyphenol, המעצימה את פוטנציאל ההתחדשות של תאי הגזע בעור, שהם המקור הטבעי לתאים חדשים ורעננים.

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי נוסד ב-1931 בעיר וישי שבצרפת, הידועה במעיינות המרפא שלה, שגילם עולה על 1000 שנה. המעיינות נחשבים לעשירים ביותר במינרלים ובעלי ההרכב המינרלי הייחודי ביותר מכל מעיינות צרפת. סגולות המרפא של המים התרמליים המרכיבים את המעיינות זכו להכרתם של רופאים ודרמטולוגים כבר במאה ה-17. מאז 1931 מרכיבים המים את כל מוצרי טיפוח העור של וישי.

את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד, תוך קבלת ייעוץ מהרוקח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails