יום שישי, 15 בינואר 2010

קליניק - Even Better Clinical Dark Spot Corrector

קליניק חשפה השבוע בלונדון מוצר טיפוח חדש המתואר כ"פורץ דרך בתחומו" - Even Better Clinical Dark Spot Corrector, אשר מיועד לטיפול בהיפר-פיגמנטציה ומעניק לעור מראה אחיד עם תוצאות מוכחות.


בקליניק מבינים, שבעיית ההיפר-פיגמנטציה הינה אחת הדאגות המטרידות ביותר את קהל הצרכנים בעולם והיא נחשבת לאחד מהסימנים המשמעותיים ביותר של הזדקנות העור בטרם עת. אחת האפשרויות לטיפול בבעיה זו, הינה טיפול באמצעות משחה המסופקת על-ידי מרשם רופא בלבד, אשר מכילה 4% הידרוקיונון. בקליניק הצליחו להוכיח, שבאמצעות השימוש במוצר החדש - Even Better Clinical Dark Spot Corrector, התקבלו תוצאות שוות בתוך 4, 8 ו-12 שבועות, ללא כל תופעות לוואי כמו גירוי בעור, יובש או אדמומיות. זאת, הודות לאחד מרכיבי המפתח במוצר – תמצית צמח הדיאנלה אנסיפוליה, הגדל בדרום-מזרח אסיה.

קליניק הינה הראשונה להשתמש במולקולה זו במוצרי קוסמטיקה. בשל תכונותיו האנטי-אוקסידנטיות (נוגדי חימצון) היוצאות מגדר הרגיל, הוא משמש כמעכב רב-עוצמה של סינתזת הפיגמנטים בעור. אבל רכיב זה אינו פועל לבדו – היות והיפר-פיגמנטציה הינה תהליך רב-שלבי, Even Better Clinical Dark Spot Corrector משלב מספר מרכיבים נוספים כמו ויטמין C המסייע לדהיית כתמים כהים, שמרים מסויימים אשר מכילים אנזימים המעכלים עודף מלנין, וכן חומצה סיליצילית וגלוקוזמין המסייעים להתחדשות תאי העור ולהעלמת הפיגמנטציה.

אגב, בקליניק מציינים בגאווה, כי שימוש מתמשך במוצר (פעמיים ביום) הביא לתוצאות נראות לעין, כבר בתוך ארבע שבועות בלבד. מבחנים קליניים הראו שיפור שבין 42% ל- 46% במראה האחיד של העור בקרב כל ארבעת הקבוצות האתניות שהתנסו במוצר.

Even Better Clinical Dark Spot Corrector אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך חודש אפריל 2010, באריזה המכילה 30 מ"ל והוא משתלב בצורה נפלאה עם המוצרים האחרים הקיימים כבר בסדרה, הכוללים את קרם הלחות והמייקאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails