יום שני, 4 בינואר 2010

המוצר שחובה למצוא בכל תיק בזמן החורף


לקראת החורף הנשים נותנות דגש על טיפוח כפות הידיים, הרי חשוב לזכור כי הידיים מהוות את כרטיס הביקור. בחורף העור נוטה להתייבש ולהיסדק מפגעי מזג האוויר ואנו נוטים להשתמש יותר במוצרי טיפוח המזינים ומגנים על העור. בתקופת החורף עור הגוף חשוף יותר מתמיד לתנאי מזג אוויר קיצוניים הכוללים מצד אחד רוחות חורף יבשות וקרות, ומנגד חימום (מזגנים, תנורים ועוד). החלקים שנפגעים מיידית הם אברי הגוף החשופים - עור הפנים והידיים.

מומלץ לכל האוכלוסייה גברים ונשים כאחד שלא להגיע למצב של פגיעה ממשית בעור הידיים, אלא להקדים ולהשתמש בקרם ידיים המהווה שכבת הגנה לעור. קרם הידיים שומר על מאזן הלחות של העור ומגן עליו מפני תנאי מזג האוויר וחשיפה תכופה למים. שימוש רצוף של כ- 3 פעמים ביום לפחות יוצר מעטה הגנה המגן על העור ומקטין את הפגיעה בו. כ-70% מהצרכניות משתמשות בקרם ידיים לפחות פעם ביום. 44% מהנשאלות ענו כי הן משתמשות בקרם ידיים מספר פעמים ביום. שוק קרם הידיים בישראל מגלגל כ-28 מיליון שקל בשנה, כאשר פנג'ל הינו המותג אשר מוביל את הקטגוריה עם 16%. 85% מהנשים אשר משתמשות בקרם ידיים הן בגילאי 18 ומעלה.

כאשר נשאלו מתי משתמשים בקרם ידיים, 55% אמרו שהן משתמשות כשהן מרגישות "שהידיים יבשות", 25% מורחות אחרי רחיצת כלים, 13% לאחר מקלחת ו-12% לפני יציאה מהבית. את קרם הידיים מומלץ למרוח על כפות הידיים, על גב הידיים וניתן למרוח גם על המרפקים.


המותג פנג'ל הינו מותג בינלאומי של חברת דויטש גרטר השוויצרית. המוצר הראשון ששווק עבור סדרת פנג'ל, היה שמן אמבט משנת 1962. פנג'ל קלאסיק- מיוצר משנת 1964 ע"י חברת אינטרקוסמא (עפ"י הסכם ידע עם חברת דויטש גרטר), מבוסס על פורמולה עתיקת ימים: מועשר בשעוות דבורים, סיליקון ורכיבי הזנה נוספים. כאשר פנג'ל קלאסיק- קרם הידיים פנג'ל מוכר והאהוב בארץ.

נוסף על כך, נמסר כי האישה הישראלית כבר 35 שנה בוחרת לה ולבני ביתה את קרם הידיים פנג'ל כקרם האיכותי והמוביל במדינת ישראל. פנג'ל מכיל בסיס קליל, שמנים ומלחחים ממקור צמחי ותמציות צמחים הומאופטיות ייחודיות.
לתמציות הצמחים תועלות רבות למשל, הקמומיל מרגיע, החמניות מזינות ומתקנות פגעי עור. אלוורה טוב להרגעה ולמניעת גירויים וארניקה- צמח בעל סגולות הומאופטיות- לתיקון נזקי עור וחתכים, הוא מזין ומלח.

מתי מורחים קרם ידיים:
- שמרגישים שהידיים יבשות.
- אחרי שטיפת כלים.
- ביציאה מהבית.
- אחרי מקלחת.
- בבוקר לפני יציאה לעבודה.
- בלילה לפני שהולכים לישון.
- בצהריים, כשרוצים להריח טוב, להתבשם ולהרגיש טוב ורעננות - בעבודה.
- בדרך לעבודה – באוטו – למי אין קרם ידיים באוטו? או בתיק – זה מוצר שלוקחים יחד איתך!!!

איפה למרוח את קרם הידיים:
יש למרוח על הידיים ולעסות היטב את כפות הידיים, בין האצבעות.
על המרפקים – עוזר למניעת יובש – במיוחד בחורף.

מה מחפשים בקרם ידיים:
לחות מוגברת להשגת לחות לעור.
תוספת ויטמינים להזנת העור.
מקדם הגנה על מנת להגן על כפות הידיים מפני קרני השמש.
לשמירה על עור צעיר וחלק, שיהיה טוב נגד קמטים.
יכיל מרכיבים טבעיים.


על הקרמים לידיים של פנג'ל:

פנג'ל קלאסיק
- קרם ידיים איכותי בעל מוניטין, עדין הנספג במהירות ושעוות דבורים לליחוך העור וכן חומרי הגנה ולחות ממקור צמחי. מכיל סיליקון המגן על עור ידיך באופן מושלם מפני פגעי מזג האוויר - קור, רוח ושמש - המייבשים את העור. אינו שמנוני, ניחוח ייחודי ונספג במהירות (תכולה 80 מ"ל מחיר: 13 ₪).


פנג'ל פלוס - קרם לטיפוח הידיים מועשר בתמציות צמחים ובתוספת ויטמין E – לטיפוח, הזנה וריכוך העור. מגן על ידיך מפני יובש, קור, רוח ושמש ומנזקי חשיפה תכופה למים. שומר על מאזן הלחות של העור ומעניק לו מראה רענן ומגע משיי מעודד צמיחה בריאה וטבעית של הציפורן. קרם הידיים נספג בקלות אך מותיר שכבת סיליקון להגנה על העור (תכולה: 100 מ"ל מחיר: 18 ₪).

את הקרמים של פנג'ל ניתן להשיג ברשתות הפארם והמזון.


קלרינס פיתחה את HAND AND NAIL TREATMENT CREAM - מוצר המיועד לכף היד, גב היד והציפורניים. הקרם מגן מפני שחיקה וגירוי, מוסיף לחות ויוצר תחושת נוחות לאורך זמן. מעניק לעור הידיים רכות וגמישות, מצמצם כתמי גיל קיימים ומחזק את הציפורניים. מכיל תמציות שמן שומשום המוסיפות לחות ומנטרלות רדיקלים חופשיים. חמאת שי המסייעת בהגנה מפני תוקפנות סביבתית, תמצית תות יפני המסייעת בצמצום כתמי הגיל ותמצית מור לחיזוק הציפורניים (מחיר: 137 ₪).
ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.


חברת התרופות והדרמו קוסמטיקה "מדיליין" מציגה:
קרם ידיים מסדרת COLD CREAM של AVENE המותאם לעור יבש במיוחד ומסייע בהחלמה של עור סדוק. מכיל מרכיב SUERALFATE - מרכיב ייחודי לאיחוי וריפוי, היוצר שכבת הגנה המאפשרת לתאים תחתיה להתחדש. מוצרי סדרת cold cream של "אוון" מכילים שעוות דבורים המשקמת חסכים בשכבה הליפידית, מגינה על העור, מזינה ומרככת אותו.

קו המוצרים הדרמוקוסמטיים של "אוון" מבוסס על מים טרמלים ממעיינות בדרום צרפת ומתאים במיוחד לעור עדין ורגיש. כל המוצרים מכילים 100%-30% מים טרמלים. תהליך ייצור קפדני מבטיח את שמירת הסגולות המוכחות של המים גם במוצרים עצמם. מי המעין בעלי PH נייטרלי, מועשרים בסיליקה ומרכיבים בסיסיים אחרים. המוצרים של "אוון" הם מוצרי הדרמוקוסמטיקה היחידים בארץ המיוצרים במפעל תרופות (מחיר: 70.59 ש"ח).
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.


קרם ידיים מסדרת מדידרם גוף
-
קרם ידיים עשיר המכיל מרכיבים המשקמים ומחזירים את הלחות הטבעית לעור ומכיל חומרי ריפוי ואיחוי. מכיל: וזלין, גליצרין, אלוורה, ויטמין E, תמצית קמומיל, שמן זית (מחיר: 30.15 ₪ ל-100 מ"ל).
להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת.

תגובה 1:

  1. לא לשכוח את הקרם ידיים של פלקסיטול
    קרם ידיים לעור יבש מאד, מאד מרוכז כך שמספיק כמות קטנה
    אפשר להשיג בבית המרקחת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails